Puteti sa-mi spuneti mie orice, dar ca nu s-a intamplat niciodata sa va intrebati disperati “Unde-am pus cauciucul?!“… ei bine, asa ceva nu cred.
Se intampla, in viata unui om, momentul acela cand… are nevoie de protectie. O protectie de un anumit fel, o protectie fina si nederanjanta dar care sa dea siguranta unui maine linistit. O protectie care sa te lase apoi sa adormi zambind, nu sa-ti ridice milioane de semne de intrebare si sa te lase sa clipesti ca becul ars pe intuneric, in timp ce partenerul de mai devreme a inceput deja sa sforaie linistit.
Ei bine, aceasta relatie cu protectia se cladeste in timp, nu e o treaba care sa fie gata in cateva minute. Te apropii de protectorul tau, ii dai o porecla, ii cauti compania si incerci sa-l folosesti cat de des, pentru ca – nu-i asa? – viata e scurt si noua ne place la orizontal.
Deci, se poate spune ca simpaticul care iti ofera protectie… te acopera.
Postul asta este despre Durex, dar nu o sa incep sa ridic osanale produselor lor… ori deja ai incercat si stii cum e, ori – daca n-ai incercat – vorbesc despre notiuni la fel de abstracte pentru tine precum flatulenta nucleara.
Revenind… cei de la Durex au tras concluzia ca “they cover us” de ceva vreme, asa ca a venit momentul sa… “we cover them”. Si spun treaba asta simpla “You cover us, we cover you!”, care inseamna ca… au dat drumul la un concurs de design pentru noile ambalaje Durex.
Concursul se intampla aici, pagina lor de Fb este asta. Deci… daca te-a acoperit vreodata Durex… e momentul sa-l acoperi si tu pe el. Ca de nu…
Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.