Cred că ne-a ieșit cam bine.
Am plecat de la o obosită. Am ajuns la… dă-i un [PLAY] să vezi la ce-am ajuns.
Așa că: șer, coment, săbscraib. Și ce-o mai fi…
Dacă sunt întrebări… shoot! 🙂
Cred că ne-a ieșit cam bine.
Am plecat de la o obosită. Am ajuns la… dă-i un [PLAY] să vezi la ce-am ajuns.
Așa că: șer, coment, săbscraib. Și ce-o mai fi…
Dacă sunt întrebări… shoot! 🙂
Este mai ieftina colantarea decat revopsirea completa ?
Depinde unde se fac cele două operațiuni.
Dar, da… colantarea ar trebui să fie mai ieftină.
Da. Buna întrebare . Ce faceți ? Schimbați culoarea in talon ?
cum ati rezolvat la RAR cu colantarea?
Arata extrem de bine. O varianta buna de a renunta la culorile infecte date de producatori.
Rezultatul e super!
Se vede super, super.
A iesit foarte fain ! Felicitari. Sinteti amindoi super simpatici in filmulet. Felicitari !
Salut,
Punctele de coroziune au fost reparate anterior sau au si solutie pentru acoperirea acestora inainte de colantare? Am un GTI din 2007 pe care l-as fi infoliat versus vopsire integrala care presupune costuri si timp mai mare. Multumesc!
Treaba a fost în felul următor (pot jura că am făcut și poze, evident că nu le găsesc acum):
– chituite punctele de coroziune;
– șlefuite bine chituirile respective;
– colantare peste (asta ține de tine. Adică poți colanta direct peste, sau poți vopsi „lucrarea” înaintea colantării. În cazul ăsta am colantat direct peste.).
Acest web site folosește cookie-uri pentru a furniza serviciile și pentru a analiza traficul, detalii.
Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.