Vindeti, ostenii mei, vindeti tot!

Climat economic instabil, climat politic ferfenita, instabilitate, putere de cumparare diminuata… toate astea si multe altele sunt vinovate pentru scaderea vanzarilor.

In acelasi timp… si ai nostri unii indolenti vanzatori poarta vina.

Sunt magazine in care intri si vanzatorul nici macar un “Buna ziua!” anemic nu-ti da. In altele, cand incerci sa vorbesti cu vanzatorul si sa-l intrebi ceva… zici ca ai intrat peste el in dormitor, asa se arata de deranjat. De prea multe ori sunt produsele puse aiurea in raft… si tot asa, ca nu incerc sa fac acum lista completa.

Dar treaba din imaginea de mai jos a venit capac peste toata ideea mea… uite si tu cum este expusa masina de spalat din imagine.

 

De la distanta am zis “Moaaama, ce model are masina aia, o luam!“, si cand ne-am apropiat si-am vazut ca prin partea de sus i se vedeau maruntaiele… am fugit din magazin!

 

Stiu ca as putea spune ce magazin este, si din ce lant face parte dar… ce rost are? Nu schimb lumea in bine, doar le fac niste probleme – probabil – oamenilor.

Si cum nu-s platit de departamentul lor de control…

 

 

Pe aceeași temă

Comentarii

Lasă un comentariu la acest articol...
  • Catalin Zălog
    publicitate

    Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.

  • Mihaela
    • 30.04.2012

    Hai mai ca stiu eu ca nu ai luat-o ca nu avea pedala rabatabila. Asa chiar are un aspect picassonian.

    • Cabral Ibacka
      • 01.05.2012

      Picassionian… putin spus! Da’ sa vezi ce moaca bacoviana am avut eu cand am vazut-o…

    răspunde-i
  • Cunosc sentimentul. L-am resimtit, intr-o forma oarecum asemanatoare, chiar astazi. O sa incerc sa povestesc pe scurt ce mi s-a intamplat (mi se pare ca se incadreaza perfect in ceea ce ai spus tu “Sunt magazine in care intri si vanzatorul nici macar un “Buna ziua!” anemic nu-ti da.”
    Pana acum a cumparat vreo 10 chestii de pe net (cu aproximatie). Asa ca stiu cam cum se comporta (oarecum standard), cei care raspund la telefon – in cazul in care suni, sau esti sunat, ca sa confirmi comanda.
    La orice comanda pe care am facut-o, eram sunat a 2-a zi dimineata ca sa confirm, insa reprezentantii site-ului de pe care am comandat ultimul produs nu ma sunasera de Vineri (cand am facut comanda) si pana azi. Vazand ca nu ma suna, am sunat eu – pe la 11.
    Raspunde o duduie -“Alo”. (si atat) Am ramas blocat, obisnuit fiind ca urmeaza “-Alo. Sunt Rasturnel Frunzarica, de la firma X, bine ati venit la noi, cu ce va putem ajuta?”.
    Cand m-a palit cu “-Alo” si atat, am avut 2-3 secunde de descumpanire, dupa care am spus “-Alo. Saru’mana.”, cu gandul sa-i mai dau o sansa sa-si decline identitatea si locul de munca. Raspunde: “-Buna ziua.”…. Un nou sut in zona inghinala. Deja ma gandeam ca am gresit numarul.
    Intreb ca prostu’: “-Sunteti http://www.DoamneN-oSaCumparNimicNiciodataDeLaEi.net?“. Raspunde fara sa respire: “-Da.” (si atat).
    Ca sa n-o mai lungesc, a trebuit sa-i spun eu ca o sun in legatura cu o comanda, m-am recomandat eu fara sa ma intrebe ea, i-am spus eu numarul comenzii pe care-l aveam inregistrat in mail. Ea m-a instiintat dupa 3 minute de tastat pe o tastatura cu arcuri si taste cat China, de pe vremea Pentium 1, ca nu este produsul in stoc si ca sa mai astept o saptamana ca-i masina stricata si nu poate sa plece Marti asta la marfa.
    I-am multumit respectuos, i-am adus la cunostinta ca mai bine beau banii si ne-am despartit mai mult sau mai putin amiabil.
    Cam asta e ‘ospitalitatea’ in cazul anumitor comercianti…

    • Ovidiu
      • 02.05.2012

      Da frumos stil de a povesti si capul sus, traim in Romania 😉 nu esti singur … in jungla asta…

    • Cabral Ibacka
      • 01.05.2012

      Pai da, mai bine bei banii… iarta-ma dar am ras. Nu de intamplare ci de stilul tau de a povesti. 😀

    răspunde-i
  • NICOLETA
    • 30.04.2012

    Hai ca asta este prea de tot !!

    răspunde-i
  • David
    • 30.04.2012

    Cica marketing, poate e o noua strategie. De ce sa ramana cu ele pe stoc? Isi fac praf o parte din produse ca sa se vanda restul, asa ca raman doua categorii: rebuturi si vandute.

    răspunde-i
  • Lorelei
    • 30.04.2012

    E cu psihologia inversa: arata ca in caz de cutremur se va crapa, dar nu se va rupe in 2. Cum ce cutremur? Ala facut de pasi pe podea, de stranutul cuiva etc…

    răspunde-i
  • Cristinica
    • 30.04.2012

    Ce parere aveti despre muzica data la maximum din unele, de fapt din majoritatea magazinelor de mall? Cind merg in mall, am impresia ca sunt in club, si cel mai probabil si tinerii vinzatori se cred tot acolo. Dar nu toti cumparatorii agreeaza racnetele si bubuiturile din difuzoare, unii mergem acolo sa ne relaxam, nu sa ne biciuim timpanele cu bubuituri care, efectiv, nu isi au rostul . In nici o tara civilizata – Germania, Austri, Franta – nu am intilnit situatia descrisa mai sus. Putem oare lua atitudine? Pentru ca de multe ori trebuie sa ridicam vocea pentru a vorbi cu amica cu care sunt la cumparaturi, iar vinzatorii… de ce ma mir ca nu aud cind sunt solicitati?

    răspunde-i
  • Jademan
    • 30.04.2012

    ‘Vă dăm una din depozit… bucată cu bucată. Plătiţi o rată, primiţi o piesă…’ 😀

    răspunde-i
  • Radu
    • 30.04.2012

    Explicația lor probabil este: asta-i doar de expoziție, la achiziționare vă dăm una din depozit!

    răspunde-i
  • Cosmin
    • 30.04.2012

    Pai si produsele din show-room trebuie vandute, nu? 🙂
    Dar daca mergi intr-unul auto, discountul de acolo e unul f.f. mare. Or… eu nu vad pretul taiat.
    Unde mai pui ca nu iei o masina cu parbrizul spart!

    răspunde-i
  • monica
    • 30.04.2012

    aici ai perfecta dreptate,dar nu cred ca trebuie sa dai nume de magazin ca ne-am dat seama cu totii despre ce este vb.:))

    răspunde-i
  • Loading...