Uite, eu sunt mai soacra-acra atunci cand vine vorba despre ideile de advertising de la noi. Exista si idei bune, exista si curaj, exista uneori si bani.
Dar de prea multe ori ideile bune sunt realizate prost, curajul este inteles aiurea, banii sunt irositi pe ameteli ieftine. Nu spun ca asta este adevarul dar ca asa percep eu ce vad.
Uite, in spotul asta nu putem vorbi de vreun mare buget. Avem 7-8 manechine no-name, un nene, un studio (fara scenografie, doar aparatura folosita in mod normal acolo), o camera si un boom de sunet. Mai mult, filmarea nu cred c-a durat peste 3-4 ore, avand in vedere ca sunt 6-7 secvente simple, cu text extrem de usor. Pentru a deveni viral a fost nevoie doar de idee (bazata, pe ce altceva… decat tanti goale si pofte carnale?).
Nu e o lumina de spot dar arata ce inseamna eficienta.
Ce zici?
Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.