Da, unde mai intorci capul pe netul asta romanesc dai de specialisti. In SEO, in promovare on-line, in campanii publicitare, specialisti sunt, guru tangent.
Dar cei mai multi si cei mai multi sunt social media specilists. Ei o stiu pe-aia cu like-urile, cu share-urile, cu comentariile si cu generarea de buzz, muzz si fuzz.
De fapt, daca-i scuturi putini raman in mouse-ul gol si cu tastatura umflata, caci sunt atat de priceputi ca nu pot promova nimic.
In schimb, oamenii care au abilitati de comunicare, de transmitere a informatiei, care au empatia comunicarii in sange… sunt adevarati social media socialisti proprii.
Vreti un exemplu? Va spun ca este efectiv din alta lume, una cu Doamne si Domni, cu eleganta, vorbe frumoase si o anumita rigiditate a coloanei vertebrale. Cand a aparut facebook-ul la noi se afla deja intr-un punct al vietii cand noul si spectaculosul cotidian n-o mai atrageau deloc. N-are nici studii si nici cursuri speciale de tehnologiile internetului, nu se pricepe la invartit de mouse.
Totusi, cele mai slabe interactiuni pe FB numara cel putin 100 de like-uri. De ce? Pentru ca, desi nu se impauneaza cu titlul de social media specialist, stie sa vorbeasca comunicare.
Doamnelor si domnilor, Oana Pellea. De gasit pe Fb aici. Va recomand.
Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.