Astea sunt cele 3 variante mari de a executa o deplasare din punctul A in punctul B.
Pe DN1, de exemplu, cele 3 variante se traduc asa:
– slow = 60 / 90 km/h
– normal = 70 / 100 km/h
– tare = +90 / +120 km/h
[prima viteza este cea pentru urban, cea de-a doua pentru interurban]
Varianta 1 nu-i combinatie, te depaseste toata lumea, ii fortezi pe cei care circula cu o viteza normala sa se suie pe banda II si-i pui in calea celor care merg tare si foarte tare, ii incomodezi pe ceilalti si ceilalti te incomodeaza pe tine.
Varianta 2 mi se pare cea mai buna.. si poti opta sa mergi cu 80 / 110 km/h viteza aratata de ceas, esti in limita de eroare a radarului Politiei.
Varianta 3 mi se pare cea mai paguboasa… riscul creste exponential, consumul de benzina / motorina creste si el, stresul tau – chiar daca inconstient – e si el mai mare. Care ar fi castigul? Teoretic timpul mai scurt de deplasare.
Practic insa, stiti care-i diferenta de timp dintre unul care merge <normal> si unul care merge <tare>? Pe distanta Bucuresti-Brasov cel care merge tare castiga in jur de 15 minute. Tocmai ce-am probat treaba asta, pe filmate, ca sa nu avem discutii… asta este castigul in timp, am ajuns cu 16 minute dupa amicul care se grabea.
Pai… daca nu e casa in flacari sau nevasta pe cale sa nasca… merita?
Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.