Ori mi se pare mie, ori obiceiurile de consum se schimbă. Și aici mă refer la valurile de reduceri pe care le oferă magazinele de electronice și electrice.
Marțea roz, vinerea de negri și joia movă, valul reducerilor poznașe, felia de discount-uri vesele, bucuria reducerilor nebune… și tot așa… toate astea parcă au schimbat obiceiurile de cumpărare.
Eu am câțiva prieteni – nici săraci dar nici bogați – care spun din capul locului Am văzut un dock pentru laptop, e demențial! De-abia aștept să intre la reduceri!
Mai mult, ei deja percep prețul întreg, cel care nu este micșorat de reduceri, ca fiind o furăciune, cumva au impresia că prețul redus este cel… corect.
Pentru o parte dintre cumpărători valurile astea de reduceri sunt luate în calcul din capul locului, de parcă prețul întreg n-ar mai fi o opțiune viabilă decât în cazul unor urgențe.
Desigur, valurile de reduceri golesc depozitele, fac volum și uneori se zice că și fidelizează clienții (cu toate că eu nu cred că asta mai e valabilă, dacă a fost vreodată).
Totuși, la nivel de individ putem vorbi de faptul că toate valurile astea de reduceri schimbă percepția cumpărătorilor?
Tu ai amânat vreodată cumpărarea unui device pentru a prinde o perioadă sau un val de reduceri?
Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.