Cum-sa-ti-targetezi-blogul-sfat-cuminte-pentru-bloggerii-incepatori I | Cum-sa-nu-faci-spam-sfat-cuminte-pentru-bloggerii-incepatori II | Cum-sa-scriu-sfat-cuminte-pentru-bloggerii-incepatori III | Sfat-deloc-cuminte-pentru-bloggerii-incepatori IV | Contact-sfaturi-cuminte-pentru-bloggerii-incepatori-noi V
Conteaza si faptul ca reusesti sa ai o politica editoriala constanta. Stiu, suna pompos dar nu este… Ideea este ca oamenii intra la tine mai ales pentru ceva. La mine, de exemplu, de cele mai multe ori, lumea intra pentru un zambet, o vorba buna sau o idee. Asa e aproape la toti… oamenii intra pe blog asteptandu-se la ceva anume. Daca azi intra si gasesc porn, maine intra si gasesc retete culinare iar poimaine dau peste dezbateri privind reforma sistemului de sanatate… ii confuzezi si nu reusesti sa creezi o comunitate adevarata.
Nu minti. Ne-am obsinuit sa gasim in toate cele spuse prin jur cate o minciuna. Macar pe bloguri sa nu incerce nimeni sa ne minta…
Nu incita la scandal. Stiu ca scandalul vinde mai usor, insa daca ai printre comentarii numai „%^&&(@_@%##!!!” o sa se adune pe la tine pe blog toti spurcatii. Crede-ma, n-ai nevoie de ei.
Cand initiezi dezbateri nu incerca sa dai tu tonul discutiei. Pune problema cat se poate de echidistant, lasa oamenii sa se manifeste si-abia apoi spune-ti parerea.
Accepta si accepta ca parerea ta sa fie contrazisa de catre cei care te comenteaza. Daca ti-ai facut blog ca sa auzi in fiecare comentariu ca ce baiat destept a facut mamica ta… e fail.
Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.