Atunci când am scris de ACR/FRAS am avut timp și nervi să scriu toată istoria.
Am primit mult feedback de la piloți, semn că ce-am scris a fost 100% pe bune.
În primul rând am apreciat răspunsul de la ei.
În al doilea rând… aproape toți mi-au spus că mă felicită ”pe sub mână”, că ei nu pot lua o poziție oficială, că le-ar dăuna carierelor.
Adică… ei merg pe banii lor, cu mașinile lor, cu sponsorii lor (unii, că pe ceilalți îi sponsorizează nevestele)… dar le este frică să ridice două degete atunci când văd că se întâmplă lucruri strâmbe într-o tabără sau în alta.
Apăi… atunci e la fix, se merită unii pe ceilalți așa cum felia de pâine prăjită își merită untul și gemul.
Acum, revenind la titlu… e scandal și-n FRM (Federația Română de Motociclism).
Pe scurt? Anul trecut s-a votat și s-a anunțat un campionat cu 6 etape.
După 5 etape… cea de-a șasea s-a anulat și s-a revenit la regulamentul că în campionat punctează N-1 curse (adică din 5, cele rămase, se punctează 4). Comunicatul lor aici.
Rezultatul a dus la situația ca sportivul de pe locul 1 după cinci etape (Cătălin Cazacu) să piardă campionatul. Și să ajungă campion sportivul de pe locul 2 (Robert Mureșan). [sursa foto]
Eu nu dezbat acum situația din punct de vedere legal/regulament, spun doar că… alt scandal.
Se fac reguli, se decid lucruri, se pun oamenii pe treabă… și se schimbă toate în funcție de cum bate vântul.
Păcat, păcat, păcat.
O să mergem la circuite să ne uităm și să ne dăm numai la campionatele independente (uitați-vă ce treabă spectaculoasă face ROTAC), pentru că federațiile de profil o țin dintr-un scandal într-un urlet.
Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.