Sigur, un specialist în marketing ne-ar explica de ce merge.
Un psiholog ne-ar explica de ce merge atât de bine.
Dar mai presus de orice explicație stă uimirea admirativă în fața unei idei atât de tembele… dar de succes.
Am intrat în magazin datorită intrării și a muzicii care se auzea de la interior.
Nu privind de-afară… nu știai ce vând. Dar nici de la interior privind… nu prea știai pentru ce-ți luau oamenii banii.
– Arată a conserve… dar n-are cum să fie asta! Uite cum arată magazinul! Și muzica de carusel de la interior! Și… caruselul!!!
Ne-am uitat mai bine la produs. Pentru că au un singur produs.
Rafturi întregi din același produs. Singura diferență fiind culoarea și ce scrie pe ambalaj.
Până la urmă m-am dus la un vânzător.
– Hello, sir! What are you selling?
A început să râdă, cred că arătam la fel de confuz ca un francez la o nuntă în Buzescu.
– Sardines.
– Sardines… fish?!?!
Da, pește. Sardine. În ulei.
Faza e că pe conservă au diferiți ani. Și ideea este că tu le iei celor de-acasă o conservă cu anul lor de naștere, iar pe capac sunt înșiruite numele câtorva dintre vedetele internaționale născute în același an.
– Ce imbecilitate genială!, am zis noi în cor…
Am cumpărat vreo 5 conserve…
Am înțeles că au mai multe magazine, dar că în celelalte vând alte produse. Au unul cu cutii de bere…
Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.