Să știi, tot curvă se numește, imbecilitatea e doar un bonus

Vorbim scurt și sec despre înșelat.

Nu mă interesează să fiu simpatic și amabil, vreau doar să spun o chestie simplă, ușor de înțeles.

De data asta nu mă interesează că X sau Y nu sunt de acord cu mine.

Nu vreau să conving pe nimeni de nimic. Nici nu vreau să ne certăm pe tema asta. Și nici nu afirm că aș fi vreun perfect și fără de pată.

La discuția legată de iubitul care-ți întoarce lumea cu susul în jos dacă-l înșeli s-a tot repetat o idee.

Ideea asta:

E normal ca femeile să-și înșele partenerul dacă nu sunt fericite. Femeile nu inseala daca sunt fericite… doar ca hobby.

Fiecare cu justificările lui, treaba lui, viața lui.

Dar femeia care-și înșală bărbatul e o curvă, la fel cum argumentul de mai sus este complet imbecil.

Dacă nu ești fericită… încearcă s-o repari. Dacă nu se poate… pleacă. Părăsește-l, e dreptul tău, e obligația ta să te lupți să fii fericită. Dar trebui să te lupți pentru fericirea ta respectând niște reguli, nu înșelându-ți partenerul.

A, și ca să nu se înțeleagă greșit… nu vorbim de o curvă masculină pentru că am plecat de la o situație reală și așa s-a potrivit, dar situația e fix la fel și în cazul în care el înșală, e la fel de nașpa gestul, iar argumentul e la fel de imbecil.

Citeam acum câteva zile că în societatea actuală cuplurile se formează mai greu și se destramă mai repede.

Păi dacă auzi așa imbecilitate din gura celuilalt… te duci, taică, mâncând pământul, că n-am citit nicăieri că idealul omului în cuplu este curva cu argumente sau târful imbecil…

Pe aceeași temă

Comentarii

Lasă un comentariu la acest articol...
  • Catalin Zălog
    publicitate

    Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.

  • Vali
    • 03.11.2014

    Asumarea responsabilitatii… responsabilitate… greu de inteles, aporape imposibil de constientizat si nerespectat prin tendinta generalizata de a diminua sensul acestui termen cu atat de mare insemnatate.
    E o vorba… un paradox universal… si o s ail pun in engleza ca asa suna…
    “You are free to choose but you are not free from the consequence of your choice”
    Revenind on topic…
    Se spune, si eu sunt de acord cu asta, ca sunt 2 aspecte ale vietii ireversibile: increderea si timpul. Daca la prima se mai poate lucra (desi rezultatul nu e aproape niciodata la fel de frumos ca la inceput) la a doua clar nu.
    Cel mai de nepretuit (daca mi se permite alaturarea de termini) aspect care iti poate fi oferit de catre o persoana este timpul ei. Motiv pentru care consider ca, in functie de preferintele pe care le ai si alegerile pe care le faci, ii poti face multe rele unui om. Dar nu ii lua timpul. Nu ii lua timpul facandu-l s ail piarda cu tine, facandu-l s ail piarda intr-o minciuna, intr-o viata bazata pe o minciuna continua. Nu ai dreptul asta.
    Ei bine, asta faci practice atunci cand inseli. Te tradezi pe tine in primul rand si tot ce inseamna convingerile si alegerile tale si il tradezi pe cel cu care iti imparti existent, facandu-l sa isi piarda timpul cu tine traind alaturi de tine o minciuna continua.
    Bine, situatia suporta inainte de toate poate, o clarificare. Ce inseamna de fapt inselat? Unii ar spune ca e relatia sexual in sine cu o alta persoana, altii ar spune ca porneste de la o simpla privire/atingere/SMS, altii ca ar insemna de fapt o relatie in parallel (ma rog cel putin una, cunosc si cazuri mai grave) in adevaratul sens al cuvantului relatie.
    Din punctual meu de vedere inselatul strict fizic (sex si ATAT) de 1-2 ori cu aceeasi persoana, care nu se mai repeta si cu care nu mai tii legatura, pe care poate nici nu o stii pe nume (sau poate nu pe cel real) e cel “mai putin grav” inselat din cate exista. De ce? Pai simplu, pentru ca cel putin in cazul barbatului, daca el e cel care inseala, se poate intoarce inapoi acasa, cu gandul, cu sufletul, cu trupul cu totul. Nu zic ca e bine, sau ca sunt de acord. Dar e cel mai putin grav.
    In orice caz inselatul in sine denota in persoana celui/ei care inseala un om slab, care nu se cunoaste pe sine in primul rand, care e instabil emotional, lipsit de responsabilitate, cu o lipsa totala de respect fata de existent umana cu tot ce inseamna ea in general.
    De aceea, NU te obliga nimeni sa ramai intr-o relatie in care nu te mai regasesti din orice punct de vedere, indifferent de stadiul relatiei respective (studenti in relatie de 1-2 ani, sau casatoriti de 16 ani cu 3 copii in familie). Dar iesi din relatia respectiva daca vei considera ca locul tau nu mai e acolo la modul onorabil.
    Adica, o discutie civilizata, nu mai pot, nu mai e locul meu aici, etc orice alte argumente enuntate civilizat pentru care nu te mai regasesti acolo, langa el/ea, motiv pentru care nu mai poti continua. Din momentul ala onorabil si benefic pentru tine, sufletul si psihicul tau este sa ai o pauza de tu cu tine si cu noile tale probleme (crede-ma vor exista). Timp in care sa iti aranjezi iesirea din relatie (divort daca e cazul, impartit de case, copii, schimbarea obisnuintei de a-ti bea cafeaua in fiecare dimineata cu el/ea, etc), si sa te reobisnuiesti cu TINE, sa ajungi sa te cunosti atat de bine incat sa stii exact cine esti, ce iti doresti, de ce faci ceea ce faci, si incotro iti indrepti existenta. Abia din momentul ala, considerand ca ti-ai mai fi recapatat si increderea in a avea un nou partener, o noua relatie, poti incepe sa lucrezi la asta. Asta inseamna onoare, gandire sanatoasa, si fata de fostul si fata de tine, in noul tau statut de proaspat iesit dintr-o relatie. Doar asa poti continua sa ai o relatie sociala civilizata cu fostul partener, si eventual sa reusiti ca, copii pe care eventual ii aveti impreuna sa se poata bucura de ambii parinti, desi despartiti fiind.

    Altfel, orice urma de intentie de a avea vreo legatura cu un alt partener fara a fi pus punct (macar de o perioada de timp care sa fie de ordinal saptamanilor) cu fostul se poate categorisi in cuvinte deloc frumoase (ca sa fiu gentil in exprimare).

    Important e…faceti tot posibilul sa va cunoaste-ti pe voi insiva/inseva, sa stiti exact ce vreti, cine sunteti, cat puteti, nu va jucati cu tentatiile daca stiti ca nu puteti sa le controlati voi pe ele si va controleaza ele pe voi, si daca nu vreti sa patiti mizerii de genul inselat, nu “ajutati” nici voi la randul vostru pe nimeni sa insele, nici din postura de actor secundar, cu atat mai putin din cel principal. Daca te-ai bagat intr-o relatie pe care ai inceput-o ea fiind cu altul de 3-4-5-100 de ani, cica pe cale de a se desparti, sit e astepti ca tu toata viata ta sa nu patesti asta niciodata te inseli grav.

    răspunde-i
  • motolady
    • 25.10.2014

    Ce zici de situatia in care iti dai si sufletul sa te desparti de partener, dar partenerul te sufoca si constrange sa ramai in relatie? Nu e ok sa-l inseli (si sa-i faci mii de alte prostii), doar ca sa te lase in pace?

    răspunde-i
  • Kolaps
    • 23.10.2014

    Sa luam o situatie! 2 tineri frumosi se casatoresc. Amandoi saraci.Au un copil. Muncesc din greu,din zori pana-n noapte. Reusesc sa-si ia un apartament decent,sa-l puna la punct. Au un copil frumos si bun pe care ambii il adora. Dupa 10 ani ea afla ca el o inseala. Nu-i spune nimic. Mai mult decat atat,la o chermeza intre prieteni ea il prinde pe el(el fiind bine abtiguit) cu mainile pe curul unei prietene si mozolindu-se cu ea. Scandal,nebunii. Dupa luni bune il iarta. Ar cam divorta,dar inca mai simte ceva pentru el si in plus asta ar insemna scandaluri, sa renunte la toata munca, la tot ce a construit, copilul sa ramana fara tata sau poate fara mama, greutati, alte sacrificii,alt inceput. Nu face nimic vreme de 7 ani cand el iar se da in stamba. Si atunci decide, are o viata si si-o va trai…ziua in bratele altuia care o iubeste,seara acasa!
    P.S.- fara legatura cu ce am scris mai sus, Cabral, tu de ce ai divortat?

    răspunde-i
  • Roxana
    • 23.10.2014

    Dar ce ziceti de situatia in care el te insala cu sora ta? Cum ati proceda intr-o astfel de situatie?

    răspunde-i
  • anastasia
    • 23.10.2014

    Hei. Comentariul de la care a pornit articolul eu l am scris si ma bucur ca am provocat o reactie suficient de puternica incat sa scrii despre asta. Relatiile intre 2 oameni sunt foarte complicate si tocmai de aceea este greu de spus cine este “curva” si cine este “neprihanit”. Traim intr o lume a compromisurilor minore sau majore. Dragostea la modul absolut exista pentru foarte putin timp intre 2 oameni. Restul este prietenie, coabitare si probabil in 50% dintre cupluri un mare compromis. Nu e placut sa fii inselat, dar ceea ce ma socheaza pe mine este ca foarte putini dintre cei inselati nu se intreaba daca au si ei vreo vina in povestea asta. Am o varsta si am auzit nenumarate povesti despre iubire, inselare, pacat…curve. Am auzit povesti si despre casnicii salvate de amanta. Sunt de acord ca nu e bine sa inseli, nici ca femeie, nici ca barbat. Dar…si de aici pleaca povestile de viata in care fiecare considera ce e bine pentru el si ce nu. Exista si riscuri si crime din dragoste si orgoliu ranit…Am o singura rugaminte, nu mai fiti atat de categorici cand blamati pe cineva, pentru ca nu stiti contextul si vi se poate intampla si voua..

    • Cabral Ibacka
      • 24.10.2014

      1. Că i se poate întâmpla oricumi este complet irelevant. Cui i se întâmplă… la fel se numește.
      2. Complicat sau nu, cel care calcă pe lângă este… cel care calcă pe lângă. Dacă nu e bine… repară. Sau pleacă.
      3. Toți se fac vinovați de ceva. Dar decizia de a-ți face de cap cu altcineva e a ta, nu o poți translata la altcineva.

    răspunde-i
  • Ai mare dreptate acelasi lucru il spun si eu despre femeile care inseala !

    răspunde-i
  • Lavinia
    • 23.10.2014

    Hai no, pe bune! Cine intra intr-o relatie, daca vrea cu adevarat, si o face cu inima deschisa, nu lasa portite de scapare, nu lasa loc rezervelor. Personal, cred ca, inca de la inceput lucrurile trebuie sa fie clare, iar daca pe parcurs apar neconcordante, de orice fel de natura, trebuie taiat raul din radacina. Si da, subscriu la ideea lui Cabral, cine inseala e o curva (masculina sau feminina), oricat ar incerca sa se ascunda dupa cuvinte gen “vreau sa fiu fericit/fericita, dar nu am vrut sa te ranesc si sa iti spun!”.

    răspunde-i
  • Alex
    • 23.10.2014

    Hmmmm…in unele comentarii ma regasesc si eu…oameni buni am 24 de ani iubesc o fata nebuneste e a doua iubire:D…dar problema mea este ca ea inca sta cu fostul(cu care este impreuna de 3 ani),cica fostul k incep sa cred ca este si actualul,ma vad o data pe sapt cu ea vb la telefon numai cand nu e acasa si iam cerut sa nu se mai ascunda de el,ea zis k vrea sa ne mutam impreuna ceea ce eu inca nu am posibilitatea ptr k sunt student si k problemele noastre se vor termina,vb cu ea de aproape 4 luni,la inceput cand ne am cunoscut ieseam impreuna totul era ok si urmatoarele 2-3 luni,dar cu timpul am inceput sa o tot presez sa nu se mai ascunda de baiatul ala si nimic:(….si ea zice ca ma iubeste si k bla bla bla multe baliverne,cand e vb de fapte pauza….problema este ca tin foarte mult la ea si dja cand nu am prin preajma ma gandesc numai la ea….banuiesc ca cel mai bine ar fi sa ii dau pace,ceea ce este foarte greu:(….stiu ca sunt un mare fraier,dar inca mai sper:))))..

    răspunde-i
  • claudia
    • 23.10.2014

    in sfarsit cineva caruia nu ii este frica sa condamne un asa gest lipsit de onoare, de bun simt etc. Domne’ e ceva rusinos si punct. De ce ne tot invartim in jurul cozii cautand scuze: “e vina lui ca nu ma face fericita” sau ” e vina ei, nu mai e atragatoare ca la inceput”. Nu iti mai convine, bun, da’ cine te tine? Du-te si cauta-ti fericirea in alta parte. Nu iti bate joc de el/ea.

    • Denisa
      • 23.10.2014

      corect!!!

    răspunde-i
  • claudia
    • 23.10.2014

    Va spun o poveste reala , umanilor. Tata , mare crai , tinerel si cu uniforma , s-a gandit intr-o zi ca e cazul sa aibe o aventura. Si a avut , cu o femeie casatorita si cu 2 copii acasa. 3 ani de viata paralela cu multe minciuni. A urmat divorul de mama si s-a casatorit cu amanta. Nu are rost sa mentionez ca a uitat si de mine. Au trecut anii si a avut inca o aventura , cel putin de una recunoastre el. Si-a inselat si amanta mult visata pe motiv ca a fost curiozutatea mult prea mare. Acum am 24 de ani si-mi dau seama ca el nu a avut o problema cu mama sau cu a doua sotie , problema sta la el. El nu are destul sange incat sa gandesca cu ambele capete in acelasi timp.

    răspunde-i
  • Loading...