Sa faci ceva notabil pe piata din 2013 este… de apreciat. Si nu ma refer numai la premiul de 5.000 de euro.

AL9LEACER_2.RO

 

Vorbind despre branduri, sa faci ceva notabil in 2013 este de apreciat. Si de aplaudat.

De ce? Pentru ca traim intr-un urlet continuu, intr-o galagie generala.

Stam toti intr-o gara in care trenurile sunt anuntate la megafon, vin si pleaca in suieraturi de locomotive si tacanit de roti pe sine, turistii fac o harmalaie de nedescris intreband pe unde s-o ia, vanzatorii de ziare urla titlurile in gura mare iar deasupra tuturor muzica gajaie din snack-bar.

Si in harmalaia asta generala brandurile trebuie sa se ridice, sa se remarce, sa-si promoveze produsele si sa si le impuna. Imposibil!

Si totusi, nu intotdeauna imposibil… o campanie romaneasca on-line se ridica frumos zilele astea. Ma refer aici la al9leacer (ma rog, alnoualeacer), o campanie bazata pe joaca. In timp ce te pacaleste sa zbori de nebun cu personajul din joc ti se livreaza informatii despre produsele promovate in aplicatie dar iti si pune in fata un premiu de 5.000 de euro.

S-a mai facut? Da. Atat de bine? Nu la noi…

Jocul arata simpatic si functioneaza cum trebuie, informatiile despre produse sunt afisate fara sa te zgarie pe ochi, prietenos.

Partea notabila apare cand vorbim despre inovatie.

Campania asta a ING vine cu ceva nou si introduce si o componenta de second-screen (asta e cea mai trendy discutie din perioada asta, ideea ca folosesti pentru completarea informatiei din ecranul principal un al doilea ecran, al altui device).

Adica cum vine? Folosesti telefonul mobil pentru a controla personajul cu care  te joci in aplicatia alnoualeacer. E tare.

Iti conduci personajul cu ajutorul tastaturii sau a telefonistetului (smartphone-ului, zic) inspre al9leacer.ro, in joc colectionezi monezile si zbori catre premiul ala de 5.000 de euro, tras la sorti.

Genul asta de promovare mi se pare la nivelul lui 2013: introduce tehnologie noua la noi, modalitati noi de interactiune cu umanii si a pus pe masa niste premii misto (mie mi-a placut ideea cu masinile de vata de zahar).

Sa-mi spuneti cel mai bun scor daca va faceti timp sa jucati, da? 🙂

Pe aceeași temă

Comentarii

Lasă un comentariu la acest articol...
  • Catalin Zălog
    publicitate

    Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.

  • dan
    • 13.12.2013

    Poate merge pe ceva ca din android sau IOS nu vad nici un link de aplicatie, ce rost sa te adresezi doar la cei cu pc cind 50% facem munca de birou din device portabile (decit daca te adresezi mamei mele care sta in sufragerie pe jocuri si retete). Daca faci campanie cum trebuie pregătești totul cum trebuie si ai si aplicații pe ios si android pe market

    • Cabral Ibacka
      • 13.12.2013

      Din cum ai scris nu se intelege daca intrebi sau daca afirmi.
      Incepi o propozitie cu „ce rost are” dar o termini in punct.

      Apoi, vorbind pe ansamblu, campania asta este gandita pentru second screen wow thing. Sunt sigur ca stii ce-i aia.

    răspunde-i
  • Sgt. Pepper
    • 11.12.2013

    N-am smartphone :(((( Se pare că trebuie să ies odată și odată din secolul XX și să intru în ăsta în care se află majoritatea. Nokia C3, ai zilele numărate :)))))

    răspunde-i
  • Tractari
    • 11.12.2013

    Da… o idee interesanta de marketing… dar pe bune acu… cine sta sa joace asa ceva? Am stat eu ca ai pomenit tu de el… a 2-a oara sigur n-o sa se mai intample… banuiesc ca vor sa isi faca reclama pe termen lung… copiii care se joaca raman cu imaginea ING intiparita in minte si cand vor creste mari vor apela la serviciile lor. Asta cred ca o sa le reuseasca.

    răspunde-i
  • Link-ul acesta (http://www.alnoualeacer.ro/vanzari-auto/index.php) duce spre o pagină 404. În rest, interesantă inițiativă!

    răspunde-i
  • Loading...