Reusite in on-line. De aplaudat.

Lidl 1 milion de fani - live pentru 1.000Stiu cateva exemple clare de conturi de Facebook si Twitter care au fost crescute artificial.

Si cand spun artificial spun… cu useri cumparati din Thailanda, Pakistan, India, etc.

Da, ca esti cantaret, om de media, vanzator de haine sau de electronice… da bine la imagine sa ai multi urmaritori, sa raportezi like-uri la kilogram.

Pana la urma, insa, like-urile luate la kil sunt la fel de utile ca ciorapii pierduti… exista dar nu tin de cald.

In conditiile astea echipa de on-line a lui Lidl – care implineste zilele astea 1 milion de fani – da, din aia adevarati – merita aplauze si mai saltarete.

I-am vazut inca de cand s-au urnit, ba chiar am lucrat impreuna pe activarea de acum cateva saptamani (Social Grill), stiu cat au muncit sa ajunga aici.

Si trebuie spus ca nu sunt companie media ca sa beneficieze de o expunere de profil, asa ca reusita lor este si mai frumoasa.

Ei bine, ideea este ca Lidl aniverseaza aceasta bucurie alaturi de cei 1 milion de fani, interactionand cu ei asa cum nu s-a mai intamplat pana acum la noi. Niciodata.

Pentru ca momentul cu numarul rotund de fani a coincis cu etapa de la Cluj a turneului Mix Music Evo, au facut aplicatia Live pentru 1.000.000 pe Facebook si astfel fanii paginii lor de Facebook pot fi – prin webcam – alaturi de trupele si de spectatorii concertului pe un ecran gigant din dreptul scenei.

Mi se pare foarte simpatica ideea, mai ales ca totul se intampla live. Si ce e live… e plin de surprize! 😀 (sa nu spuneti ca v-am indemnat eu la prostii, da? :p )

Daca ai chef sa mergi la Cluj duminica (atunci e concertul), intra pe pagina si fa-ti de cap!

Pe aceeași temă

Comentarii

Lasă un comentariu la acest articol...
  • Catalin Zălog
    publicitate

    Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.

  • Si mie imi plac magazinele Lidl unde gasesti produse foarte bune, desi marcile nu sunt foarte cunoscute publicului roman.
    Am avut surprize placute cu produsele din magazinele Lidl si partea mai buna este ca au si un catalog online Lidl actualizat saptamanal.
    Promovarea vad ca si-o fac foarte bine. Nu folosesc doar cu spoturi radio-tv ci interactioneaza cu posibilii clienti prin organizarea de diverse activitati si isi alatura numele de evenimente importante.

    răspunde-i
  • Diana Elena
    • 11.08.2013

    Si eu sunt fana Lidl de vreo cinci ani de cand m-am mutat in finlanda, Bravo lor.!!!

    răspunde-i
  • Sabina
    • 10.08.2013

    Sunt fana Lidl de cand erau in Anglia si Romania nici nu auzise de ei. Mai ales pentru marca Prius 🙂 Bravo lor!

    răspunde-i
  • Loading...