Una dintre diferențele dintre publicitatea on-line și off-line este că în cele mai multe cazuri de cheltuirea bugetelor de off-line se ocupă specialiști care nu riscă. Niciodată. Cu nimic.
Merg pe metodele clasice, pașii sunt cunoscuți de mulți ani, se pot face estimări și predicții foarte corecte… toată lumea merge safe. De-aia nici nu se întâmplă mare lucru, de-aia nu vorbește nimeni, nu se fac valuri, nu avem niciun spectacol.
Ei bine, în on-line povestea e fix pe dos. Pentru că nu-s bani mulți (mă rog, comparativ vorbind) atunci se cheltuie cu mult mai mult curaj. Campaniile sunt mai demente, spectacolul e mai mare, buzz-ul creat… de asemenea.
Vin cu un exemplu de anul trecut, DjSuperstore și-a făcut campania de reduceri de vară… pe baza unui film indian, preluând cu acceptul producătorilor câteva fragmente.
Dileală completă. Urmăriți textul… 🙂
Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.