Reclama cu de-a sila…

De acord, internetul romanesc se va dezvolta din ce in ce mai mult daca sumele investite in publicitate on-line cresc.

Avem exemplul televiziunilor, in momentul in care publicitatea creste, creste si nivelul investitiilor si astfel ajungem la un produs mai calitativ (am discutat deja asta, calitativ in tv inseamna rating, cum se obtine el nu discutam aici, s-a discutat deja aici…).

Revenim la on-line… nu stau acum sa insir denumirile platformelor prin care se pot face bani pe net, nici agentiile, ideea este ca ai mai multe variante.

Ca e un pop-up, ca e un mailing spamuitor, ca-s bannere lipite pe toate ecranele pe care-ti plimbi mouse-ul, ai variante gramada. O parte din aceste variante pot fi ok pentru useri, nici deranjante, nici obositoare.

Si curentul, per ansamblu, este ca internetul romanesc se apropie de o anumita maturizare, ca respectul pentru useri a crescut, ca nu se mai fac mizerii…

Si atunci asta ce e?!

on-line shit


Am fost la film si vroiam sa scriu ceva despre ce am vazut, ca orice om normal vroiam sa dau si link, sa fie treaba clara.
Si cand intru pe pagina lui hmultiplex, ce sa vezi… minunatia aia. Pe care, vrei-nu-vrei, trebuie sa o admiri in toata nuditatea ei la fiecare click… e ca si cum, la stop, cei care distribuie flyere iti lipesc respectiva bucatica de hartie pe frunte, cu o palma zdravana…

Cand e vorba de emisiuni, radio sau tv, am o vorba: te pedepsesc. Si cea mai buna metoda este sa te ignor, sa nu ma mai uit la tine, cand te vad… sa trec mai departe.
Asa si io, nu-mi mai trebuie hmultiplex.ro, reclama cu de-a sila… 

Na ca m-am luat cu vorba si am uitat de film…
Apel nepreluat” e numele lui, si un mare product placement pentru Motorolla. 9/10 din astia din film aveau telefoane Motorolla, si mai mult, acelasi model (!), plin de close-up-uri cu logo-ul astora, ce sa mai, adevarat clip publicitar…

Povestea destul de slaba, probleme maricele de scenariu, Shannin are acelasi stil de joc (am jucat alaturi de ea in Catacombs)… bune efectele sonore si stilul regizoral pe sistemul „Bau!”, nota 6.

NU UITATI DE CONCURS.

Pe aceeași temă

Comentarii

Lasă un comentariu la acest articol...
  • Catalin Zălog
    publicitate

    Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.

  • w!ll
    • 23.03.2008

    mai Cabral, inteleg ca nu prea stai sa-ti bati capul cu toate chestiile atea de IT, da puteai sa intrii si matale pe imageshack.us si sa dai un resize la poza aia, pt ca nu toata lumea are monitorul cat casa si iti mai strica si desingn-ul blogului 😉
    Bafta!

    P.S:imi plac articolele tale pt ca sunt inteligente, utile si la obiect

    răspunde-i
  • bimus
    • 02.03.2008

    – hey ai vazut emsiunea povestiri ?
    – hm nu mai stiu cand a fost…
    – a fost in pauza dintre reclame!

    răspunde-i
  • LittleLex
    • 26.02.2008

    mai frumos est ca vrei sa deschizi nu stiu ce pagina sa aduni niste info de care ai nevoie urgent si ce sa vezi un pop-up care nu mai vrea sa dispara pana nu dai click pe el (gen…iti liprste flyerul in asa fel incat sa il si citesti ca altfel nu il mai pot da jos) iar in ceea ce priveste filmul subscriu pentru Awake 🙂

    răspunde-i
  • cepanamea
    • 25.02.2008

    Si noi pe-aici, dar nimic interesant… Ar trebui sa mai dormi si tu un pic, parerea mea

    răspunde-i
  • Marius Sescu
    • 25.02.2008

    Partea mai interesanta e ca pentru aceste bannere intruzive, cei carora li se face reclama platesc de obicei cu 100-150% mai mult, pentru ca sunt „mai agresive”.

    Rezultatul: in loc sa creeze brand awareness, ele indeparteaza potentiali consumatori, tocmai datorita agresivitatii.

    Romanian, they never learn..

    răspunde-i
  • whisper
    • 24.02.2008

    Ai dreptate referitor la ac reclame nesuferite,am citeva conturi pe anumite site-uri si ma enerveaza la culme atunci cind vreau sa postez ceva si mi se deschide brusc o reclama timpita,bun de acord cu tine ca trb sa isi ia si ei banii dar nu sa se deschida mereu,e de-a dreptul enervant ac lucru…
    p.s.:welcmome back:)

    răspunde-i
  • Dl. Petcu
    • 24.02.2008

    moda cu reclama aia gen 15 secunde si dupa dispare e luata de afara (ce nu e luat de acolo)

    in alta ordine de idei, vezi Awake.

    răspunde-i
  • cris
    • 24.02.2008

    umorul tau este de neinchipuit. nu credeam k o vedeta de televiziune poate fi atat de simpla si nu cu fite k cei ce se vad pe o treapta mai sus si sunt la inceputul carierei si deja au aere de vedete. bineinteles k tu ai cel putin 8 sau 9 ani decant esti acasa(din cate imi amintesc). sincer tineo tot asa. din cate am vazut la petrecerea de aniversare 10 ani acasa , tu esti sufletul petreceri(fara suparare la toti ceilalti)

    răspunde-i
  • Vizy
    • 24.02.2008

    Ah trebuie sa-l vad neaprat ca sa pot sa-mi dau cu parerea.Insa ,am vazut azi Juno.Demential film,Cabral .Joaca actorii aia de mori…Superb !!!

    răspunde-i
  • Mugur
    • 24.02.2008

    si asta e doar inceputul…

    răspunde-i
  • Loading...