La mine pe blog intră reclamă. La fel și pe blogul Andreei. Activitatea Asociației Zâmbet și Suflet se bazează pe aceste fonduri.
Dar, chiar dacă n-am vira aceste fonduri pentru ajutorarea copiilor cu probleme, n-aș avea nici o problemă în a avea reclamă pe blog, deci să nu fiu înțeles cum că aș critica măcar o secundă pe cineva care face bani din blog.
E normal, natural, constructiv și de încurajat să faci bani din blogul tău. Dacă scrii bine, dacă ești citit, dacă știi să promovezi lucruri, dacă nu minți și nu înșeli pe nimeni prin scrierea ta… e dreptul tău. La fel cum este dreptul altcuiva să te citească sau nu. Pe gratis.
Deci, așa cum am mai spus-o în mai multe alte ocazii, la mine pe blog intră reclama. Banner, post de promovare sau orice altă nebunie îmi trece mie prin cap.
Cum identifici un articol de promovare pe cabral.ro?
E foarte simplu… toate posturile de promovare de aici au 2 variante diferite de semnalizare, folosite simultan, pentru identificare rapida:
– au “pub” ca TAG;
– sunt publicate în categoria “pentru copii”.
Plus că există șanse mari să specific și în text.
Spun asta pentru cei nou-veniți și care au șanse să se confuzeze. Pentru bătrânii locului… nu mai e cazul, știu deja cum stă treaba.
A, și ca sa fiu transparent până la capăt… când asociația va fi pe picioarele ei și se va descurca mai bine singură, promit să redirecționez banii din blog într-un Ferrari. Sau, ca să fiu 100% sincer, într-un GT-r.
Pănă atunci… noi să fim sănătoși!
Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.