Puscaria, bebe-ul si advertising-ul…

Am o mica firma si bugetul de publicitate reprezinta mare parte din cheltuielile firmei. Publicitatea o fac in mare parte pe net, am incercat mai multe metode, unele au mers, altele nu au dat randament.

De fiecare data insa am fost atent unde apar ad-urile noastre, pana la urma nu e totul sa fie vazuta reclama, conteaza si focusarea pe target.

De ce? Pentru ca sunt momente cand afisarea unui banner unde nu trebuie creeaza situatii hilare…

Reclama on-lineStudiu de caz: avem un banner SuperBebe,  ceva text (pe care nu-l vezi, dar asta e alta discutie) si o poza unui bebelus cu moaca angelica ce zambeste la tine stirb. Emotionant, nu?

Unde este afisat bannerul respectiv? In mijlocul unui articol despre Nutu Camataru si refuzul autoritatilor de a-l elibera conditionat. WTF?!

Pe aceeași temă

Comentarii

Lasă un comentariu la acest articol...
  • Catalin Zălog
    publicitate

    Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.

  • Bebe
    • 13.05.2021

    banuiesc ca acea reclama este afisata prin google ads

    răspunde-i
  • larisa
    • 25.04.2008

    eu zic ca e ca in reclamele cu „inainte„ si „dupa„:D

    răspunde-i
  • Carina
    • 25.04.2008

    SuperBebe + Cotidianul = Catavencu. Deci e in familie. Baga si ei unde pot 🙂

    răspunde-i
  • Jamilla
    • 25.04.2008

    a, nu nu, nu e buna „asocierea” ;-))) deh…chiar! wtf?! ce „curat”…. poate in alta lume ;-)))

    răspunde-i
  • cabral
    • 25.04.2008

    :))

    răspunde-i
  • claus
    • 25.04.2008

    N-ai inteles, in curand Nutu Camataru va fi la fel de curat ca ala mic din reclama. 😀

    răspunde-i
  • Loading...