Prezint multe, dar de ce nu prea ma duc ca invitat la evenimente speciale, mondene (sau cum vrei sa le spui)?*
Filosofia e simpla: avem de prezentat / promovat un produs sau un om.
Ce se face? Se ia o agentie de evenimente si se dau bani (agentiei). Pana aici e normal. Numai ca situatia se strica aici.
De ce? Pentru ca agentiile nu prea mai au idei.
Inchiriaza o sala, vorbesc cu Stage Expert (sau altii mai mici) si inchiriaza echipament, tocmesc un host (de cele mai multe ori unul cu nume dar fara stiinta entertainement-ului), antameaza (dupa buget) una sau doua trupe, iau si un dj si… asta-i tot. Ocazional mai apare si o prezentare de moda sau ceva cu dans-sincron. Uau…
Iar tu, ca invitat, te duci si mori de plictiseala.
Asa ca aleg sa nu ma duc… nu se intampla nimic special, decorurile sunt aceleasi, oamenii sunt aceiasi, discutiile sunt aceleasi… uat for then?!
Accept si ma duc bucuros la o intalnire de bloggeri, la un eveniment unde se intampla lucruri altfel, unde invat ceva nou sau unde incerc niste senzatii.
Dar asa… un fursec, un cico, o poza la gazeta, o discutie pe teme superficiale (nu ca as fi eu vreun profund in viata)… lasati, merci.
Astept si eu cu drag o agentie de evenimente care sa vina cu ceva nou, cu ceva tupeu, cu ceva idei, cu ceva… altfel!
Situatia sta asa dintr-un motiv foarte simplu: imaginatie, experienta si curaj… lipsa. Decat sa riste si sa faca ceva altfel, mare parte a agentiilor aleg sa foloseasca aceleasi retete prafuite la care aduc mici adaugiri.
Si problema nu e numai a agentiilor ci si a clientilor, care refuza inovatia de frica insuccesului. Pentru ca de multe ori oamenii masoara succesul in numarul participiantilor.
Dar daca stai sa gandesti, degeaba ai 300 de oameni la un eveniment de unde vor pleca fara o amintire si fara sa aiba nici cel mai mic chef sa povesteasca despre ce s-a intamplat acolo.
Mai bine faci in asa fel incat sa ai 50 entuziasti care sa promoveze si sa vorbeasca de evenimentul tau cateva saptamani.
Si atunci cei ce n-au fost se vor oftica si la urmatorul eveniment vor trage sa vina, din motive mai mult sau mai putin evidente… curiozitate, empatie, nevoie de cool-ness, sau alte alea.
Haideti umanilor, ceva curaj?
Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.