Poti sau nu-i poti face curte maritatei? Dar combinatei?

Ati raspuns voi prin comentarii la intrebarea din postul de mai devreme: Daca te-ai indragostit de ea ii poti face curte maritatei? Dar combinatei?

Ei bine, am fost si n-am fost de acord cu voi. Asa ca, fara sa am pretentia ca spun mai bine decat voi, o sa raspund si eu intrebarii.

Barbatul este, prin definitie, un animal. Cauta sa-si satisfaca nevoile primare: papa, caca, pipi, sex. Asa ar defini barbatul o femeie chinuita de misandrie (asta ar fi varianta feminina la misoginism).

Barbatul este de multe ori un domn. Asa definesc eu barbatul. Pentru ca de multe ori barbatul are de ales: poate fi o balega nesimtita pe care colcaie badarania, sau poate fi domnul elegant care trece prin viata cu coloana vertebrala dreapta si cu barbia strapungand aerul, nu apasand pieptul.

La ce ma refer?

woman between two menEu cred in dragoste, cred in iubire, cred in sentimente mai mult decat cred in logica sau calcul matematic. Dar mai cred si faptul ca dragostea nu poate justifica orice greseala facuta, orice alegere proasta.

Cred ca barbatul este mai mult decat un animal. Cred ca barbatul are puterea de a respecta mai multe lucruri, nu doar instinctele.

Ai dreptul sa-i faci curte unei femei maritate? Nu. Niciodata. In nici un caz. Nici in ruptul capului.

Pentru ca femeia aceea i-a promis altcuiva sentimentele ei, timpul ei, trupul ei… viata ei.

Intervenind intr-o casnicie nu faci altceva decat sa strici. Desigur, daca ea, maritata, iti permite sa strici… e si vina ei. Dar noi aici vorbim de vina barbatului.

Intr-o casnicie, deci, nu ai dreptul sa intervii sub nicio forma. Cat timp o legatura exista, sentimentala, legala, religioasa… ea trebuie respectata.

Dar daca femeia nu este maritata ci este doar “combinata”? Ai voie sa intervii?

Depinde. Sau, ca sa fiu mai corect, nu ai voie sa te bagi fara invitatie.

Tu poti justifica faptul ca intervii in relatia altcuiva prin mai multe lucruri… ca nu e fericita, ca tu esti mai bun decat el, ca el nu este ce trebuie, ca nu au o viata sexuala cum trebuie, ca te iubeste sau ca o iubesti… dar oricum ai justifica tu, nu este corect sa te intervii in relatia lor.

Tot ce poti tu a face este sa-i spui ce sentimente ai pentru ea. Daca si ea simte la fel, daca relatia ei este doar o fantoma… atunci va face ea pasul spre tine.

Altfel, orice alta varianta de a-i omori relatia pentru a naste alta, cu tine, este unfair.

Depinde, deci, de tine: poti trai cu gandul ca esti “unfair”, sau nu poti trai cu gandul asta.

Poti spune despre tine ca esti domn, sau… altceva.

 

Pe aceeași temă

Comentarii

Lasă un comentariu la acest articol...
  • Catalin Zălog
    publicitate

    Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.

  • Vlad
    • 07.09.2021

    E poate cel mai clar raspuns din tot internetul.
    Si as adauga ca in cazul in care femeia casatorita dupa primul avans din partea unui barbat,ii mai da ocazia sa fie abordata chiar si doar amical,pe de o parte da sperante persoanei respective si in acelasi timp isi pune in umbra sotul .

    răspunde-i
  • Alex25
    • 15.04.2015

    Domnule Cabral.
    Adresez acest comentariu ca o formulă mai degrabă comică ( și tragică, pentru un om însurat).
    Vedeți, problema nu derivă din acea natură a lucrurilor negative pe care le enunțați. Ca om ce nu se află la prima
    ispravă de acest gen, vă pot confirma că fără un acept din partea persoanei în cauză, relațiile extra-conjugale sunt
    considerate a fi viol, nu și adulter. Drept urmare, vinovăția bărbatului depinde mult de permisivitatea unei femeii care
    se află pe punctul de a comite un mare păcat ( mai ales dacă e și mamă).
    Acum ce-i de luat în considerare, nu este faptul că un om care devine stricător de case este diabolic sau comite un
    lucru rău, ci mai degrabă DE CE O FEMEIE LASĂ ACESTE LUCRURI SĂ SE PETREACĂ? Ei bine, natura face din om
    un individ mai degrabă u supus celor mai primitive dorințe, care mai mult sau mai puțin îi asigură existenlța sa și a speciei
    sale. Iar dacă aceste lucruri lipsesc, este logic ca o femeie măritată să caute în ale părți completarea lor. Chiar și avute
    într-o relație constantă, dacă aceste nevoi au lipsit sau au fost oprite din motive diferite înainte de căsătorie, nu va refuza
    prietenia unui domn manierat, care se arată înțelegător cu ea. Este așadar și vina soțului, dacă acesta nu ia măsuri spre a împiedica un fapt nedorit.
    Nu există de obicei justificare pentru un fapt negativ, dar să știți că nu există nici limite peste care omul să nu treacă în
    ceea ce privesc relațiile sociale. Altfel de ar mai exista infracțiuni?
    Acum la final aș vrea să precizez că afurisenia mea nu a derivat doar din dorința de a avea o relație sexuală, fiind și motive întemeiate, de a mă autoevalua dacă aș fi capabil să trăiesc ca om casătorit, un test să-i spunem. Și ce alt mijloc mai bun, dacă nu acela de a purta o relație mai mult sau mai puțin normală, cu cineva căsătorit?
    Dumneavoastră ca om ce cunoaște viața conjugală a-ți ales apărarea ei. Ați procedat corect și cum era de așteptat.
    Cu toate acestea, admiteți că și dumeavoastră aveți unele pofte, nu-i așa? Iată numai un reper de gandire, care ar putea
    să vă dea de fapt de furcă, dacă a-ți cunoaște o femeie frumoasă. Nu-i normal ca și ele să le aibe față de noi?
    Aștep opinia dumneavoastră.
    Vă salut cu respect!

    • Cabral Ibacka
      • 15.04.2015

      Dragă domnule, voi alege să nu vă contrazic.
      Doar voi puncta câteva lucruri:
      – soțul nu este dator cu a sta la pândă pentru a fi sigur că a lui soție nu pleacă prin vecini. E căsnicie, nu supraveghere conjugală…
      – că femeia permite sau nu, este alegerea ei. Și responsabilitatea. Dar asta nu exclude sau minimizează vina individului care încearcă s-o convingă întru adulter. Sunt, până la urmă două păcate diferite. Articolul tratează, până una-alta, doar unul dintre ele.
      – faptul că eu aș avea unele pofte nu explică nimic. Nu de alta dar de-aia suntem oameni și nu animale, nu lăsăm niște eventuale pofte să ne conducă. Lăsăm, sper, intelectul să ia deciziile…
      – prin prisma meseriei cunosc aproape zilnic femei frumoase. Ba, unele dintre ele chiar foarte frumoase. Asta nu mă face să… nimic.

      Salutări și respect și din partea mea, o seară perfectă vă doresc!

    răspunde-i
  • Dan M.
    • 05.02.2013

    Te rog sa ne spui (asta in cazulin care vei afla) ce a facut respectivul si si mai important cum a reactionat EA.
    Asteptam cu interes

    răspunde-i
  • nicigand
    • 05.02.2013

    sorry de caps

    răspunde-i
  • nicigand
    • 05.02.2013

    Ce simplu e din vorbe/scris, in realitate e mai greu. Am o mare Obiectie : aia cu SPUSUL. Pe planeta unde traiesc eu aia cu spusul NU MERGE- ITI DAI SINGUR FOC la caciula.sau am avut eu ghinion cand de fapt era atat de simplu.Spune-i femeii ca iti place/o adori/te mananca aorta si esti pa pa, salut fraierica.N-AM INTALNIT NICODATA SA MEARGA CU SPUSUL – nici in liceu.asa sa spui si sa astepti sa vezi ce reactie are madama e cam pt fraiesteni sau non-estetici – in realitate femeile au fitze, orgoliu si nu se combina cu aia ce stau cu limbile scoase dupa ele.deci cu spusu – never.tre sa faci, s-o fierbi, sa te fiarba, brain-fu**ing.altfel, sunt de acord: e maritata – NU ! -pleaca. altfel- chiar si relatie lunga , desi nu e frumos se practica – unii au adevarate placeri sa distruga relatii asa, ea e amarata la un punct – el vine cu lugu-lugu sau invers – de mare porc dar se intampla.

    răspunde-i
  • Anca
    • 05.02.2013

    Am o cunostinta care s-a cuplat, pe unul dintre siteurile de socializare, cu o femeie maritata de vreo 10 ani, in casnicia careia lucrurile cam scartaiau, in sensul ca tipa avea tot ce-si dorea mai putin copii……in urma acestei relatii extraconjugale de 2-3 luni, tipa a ramas gravida…..cu cine, nu stie nici ea :)))…..(adica o fi ramas cu sotul sau cu hamantul???)….cert este ca vestea cum ca va fi mamica a facut-o sa divorteze, calcand peste sentimentele, inima si tot ceea ce cladise impreuna cu sotul!!! Deci in acest caz, hamantul si-a demonstrat calitatea de domn iar ea de doamna, corect???

    răspunde-i
  • Marian S
    • 05.02.2013

    Cabral, nu mă mai bag in discuţie. La modul serios îţi zic: life sucks. Am multe de povestit pe temă, dar n-am s-o fac, nu vreau să citească pe aici cine nu trebuie.

    Asta la modul serios.

    Iar la modul “Marian, clasicul“ vreau să te atenţionez asupra unei greşeli. Citez:
    “Barbatul este, prin definitie, un animal. Cauta sa-si satisfaca nevoile primare: papa, caca, pipi, sex.“

    Ai uitat de BERE, dragul meu. Nu-i aşa, băieţi? :mrgreen:

    răspunde-i
  • calu lu fat-frumos
    • 05.02.2013

    Ce usor e cand vorbim despre altii! Problema e ca suntem oameni, avem o singura viata si e al naibii de greu sa gasesti pe cineva cu care ai pleca la drum lung. Cateodata e suficienta o singura privire si simti legatura pana in ADN, chiar si pe strada, de la o necunoscuta. Si te intrebi: ce-ar fi daca i-as spune ceva? Ce-ar fi daca as cunoaste-o? Darmite sa mai lucrezi sau sa ai contact cu ea regulat si sa vezi ca te potrivesti perfect? Pur si simplu simti, te ia asa de jos si atunci sa vezi lupte ratiune-sentimente-impulsuri de nu stii sa mai ajungi acasa 😀 Daca fata e maritata, sigur ca nu e corect sa te bagi. Dar daca fata e doar intr-o relatie, de ce n-ai incerca elegant, fara sa fortezi, s-o apropii si sa vezi prin tatonare care ar fi sansele? Cateodata timpul rezolva de la sine treburile. Daca e maritata si are si copii, atunci e clar, esti pe sens interzis. Dar altfel…Ma refer la intentii serioase si sincere, nu la aventuri de hotel, ca alea se-ntampla oricum 😀 Pana la urma, tot fetele sunt cele care hotarasc calea, noi avem impresia ca le cucerim, dar de fapt, ele se lasa cucerite. Cum e mai bine, sa continui o relatie searbada la nesfarsit sau sa incerci sa gasesti ceva mai bun? Problema e complexa si are multe aspecte, vorba lui nea Bachus.

    • Marian S
      • 05.02.2013

      Pe tine te-am înţeles. Dar să ne spui ce ar face Făt Frumos într-o atare situaţie. Sau de la el te-ai inspirat? 😆

    răspunde-i
  • ioana
    • 05.02.2013

    Dragilor, afara e legea junglei 🙂

    răspunde-i
  • Carola
    • 04.02.2013

    Eu nu pricep: ‘sa nu intervii, dar spune-i ce simti pentru ea’ ?!? Spunandu-i ce simti, intervii intr-un fel elegant in relatia respectiva.

    răspunde-i
  • Loading...