Parbrizul nu desparte doua lumi

Lumea se duce de rapa, bunul simt se face simtit la fel de des ca si anii bisecti, curtoazia e la fel de rara ca si sexul la peste 120 de ani.

Si totusi, pe lumea asta mai exista oameni care vor sa schimbe, macar putin, raul in bine. Si asa se nasc campaniile.

Fara s-o mai lungesc cu proza ofilita… am dat azi peste spotul unei campanii, Parbrizul nu desparte doua lumi. Sloganul e ancorat in realitate si suna bine, ideea e buna. Si chiar de cineva ar putea spune “Ete-na, inca o campanie!” eu cred ca schimbarea se face in timp, cu rabdare si insistand mult timp pe acelasi subiect.

Dar… cand am vazut spotul mi-a trecut cheful. Cu tot respectul, nu asa se face.

Sa spunem ca eu sunt de meserie, ca lucrez la teveu si ca am ochi pentru asa ceva, ba chiar ca as putea fi o soacra mai avizata.

Uite, nu comentez eu acum, o sa spun dupa… spuneti voi: cat de bine facut, cat de eficient vi se pare spotul?

Pe aceeași temă

Comentarii

Lasă un comentariu la acest articol...
  • Catalin Zălog
    publicitate

    Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.

  • Maria
    • 31.08.2009

    Sincer niki mie nu mi se pare cine stye ce mai ales ca m-ai intai i-am dat play si apoi am citit ce spuneai cabral…..si eu sincer nu mi-am dat seama ca e pt o campanie …

    răspunde-i
  • Piticu21
    • 28.08.2009

    pana si eu … adica ma stii … fac civicul ala la orice ora si in orice moment, deci nu si-au ales bine masina 🙂

    răspunde-i
  • Beavy
    • 26.08.2009

    dupa numele spotului/campaniei.. ma asteptam sa se cioneasca, sa existe o coliziune.. o chestie, ceva.. care sa mearga cu numele. e “moale” rau altfel. nu vad ce atitudini sa schimbi cu un asemenea spot, cu o asemenea campanie.

    răspunde-i
  • Danny
    • 25.08.2009

    In general pilotii de raliu sunt foarte calmi in trafic .Ei stiu bine ca daca ai ceva de demonstrat tre demonstrat pe pista nu pe strada cu ciini pe margine sau copii si baba pe trecerea de pietoni.

    răspunde-i
  • bobu
    • 24.08.2009

    Eu gasesc clipul prost realizat.

    Ca o alternativa propun un clip in care se arata un caz de urgenta intr-o ambulanta careia nu i se acorda prioritate in trafic.
    In plus infiintarea unui oficiu unde se pot trimite semnalari cu privire la nesimtirea in trafic: descriere fapt, poza/film, numar masina. In plus introducerea unui sistem de amenzi pentru nesimtiri, iar din bani sa se construiasca in mod transparent parcari supraetajate.

    SF, nu-i asa?

    răspunde-i
  • Adriana
    • 24.08.2009

    Toata lumea incearca sa vada prin ochii tai clipul…daca tu spuneai ca e genial la fel si colegii mei cititori, daca ai spus un lucru negativ toti incearca sa vorbeasca despre cum se putea mai bine…Mie imi place si Titi Aur chiar este un om mai mult decat civilizat si foarte comic. A participat la raliul din Onesti acum cativa ani si am avut ocazia sa primim de la el (eu si prietenii mei) niste replici foarte amuzante cand ne-a auzit ca vorbim de el 🙂

    răspunde-i
  • Andrei
    • 24.08.2009

    idei banale(ca sa nu spun idioate) si mai putin complexe decat ideile unui copil fara buletin, puse in aplicare fara a fi premeditate. ceva in genul reclamei

    -ce ai facut draga astazi?
    -eh..mai nimic

    TranzActiv
    nu inteleg cine finanteaza spoturile astea

    răspunde-i
  • ada
    • 24.08.2009

    care sunt cele 3 virale mari, cabral?

    răspunde-i
  • cipslim
    • 24.08.2009

    ideea e buna si clipul se adreseaza categoriei sociale luata in vizor. Cei care au realizat clipul nu sunt profesionisti. De la prima vizionare nu mi-am dat seama ca Aur a tras dreapta, nu vad care e treaba cu honda aia zapacita, filmarea e pe trepied-ostila si insipida.
    Repet conceptul e bun finalizarea e proasta.
    parca e un videoclip de-al lui Paulica de la Roman

    răspunde-i
  • maniak
    • 24.08.2009

    Faceam un spot mai reusit cu buget zero. Stim cu totii cine e Titi Aur, cu siguranta este un sofer civilizat , are si un circuit si ceva masinute unde poate fi cat de necivilizat vrea el .
    Sloganul nu se identifica cu spotul . Desigur , daca zbura grasu` prin parbriz era problematic 🙂 dar spunea ceva 🙂 Mult mai directe erau campaniile facute de Politia Romana, acel gen de reclame ar trebui sa circule pentru sensibilizare .
    Cred ca atunci s-a dat drept exemplu chiar asta de la strainezi : http://www.youtube.com/watch?v=EmMNcOWhjWM&feature=fvw , nu e chiar asta dar ceva similar. Nu prea te mai dai cu masina dupa ce o vezi.

    • Ado
      • 25.08.2009

      Mai pui si tu sare pe rana… Nu poti face un spot cu 2 camere handycam si montaj realizat pe un Pentium 3.
      La colajul facut de straini iti dau lacrimile, mai ales la ultimul spot…

      Asta trebuia si la campania facuta de romani: imagini care sa sensibilizeze. De exemplu, cel cu ochelari sa plece de la semafor cand inca era rosu si sa fie lovit de o masina, in timp ce Titi Aur ramane acolo, ca un sofer responsabil ce se afla, dar…deh, “traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul”

    răspunde-i
  • Loading...