N-am mai vorbit despre masini de ceva vreme…

… si am de gand sa repar asta. O sa scriu si review-ul promis cand mi-am luat masina, acel simpatic Citroen DS4, am zis ca o sa scriu atunci cand trec cu ea de pragul celor 10.000 de km. Tocmai ce-am facut vreo 11.000, pot sa vorbesc despre ea fara teama ca nu stiu ce zic. Dar asta o s-o fac intr-un post separat… Apropos, Citroen Romania a strans deja 10.000 de oameni pe facebook!

Ce mi-a adus aminte de treaba asta este ca unul dintre colegii de pe garajul.ro a reusit o treaba incredibila. Au facut rost in premiera (cel putin pentru Romania, o sa verific si pe international) de pozele mult asteptatului coupe de la Toyota, acel FT-86 (propulsie cu boxer de 200cp).

Vorbind despre reusita alor mei… sunt mandru ca un ciobanesc mioritic privind un bichon maltez, asta da strike pentru echipa garajul.ro!

Vorbind despre masina… arata foarte bine, cred ca si sta foarte bine pe sosea dar… din 2L sa scoti doar 200cp?! Eu am motor de 1,6L pe Citroen si are… tot 200cp! Da, vorbim despre un boxer si-un supra-alimentat, dar daca tot vor ca acest coupe sa-l bata pe Scirocco (si cred ca nu-i va fi usor), as fi crezut ca Toyota va veni pe FT-86 cu ceva macar putin mai puternic decat TSI-ul de 2L si tot 200 cp cu care este echipat Scirocco. In sfarsit, aveti mai multe date despre FT-86 in articolul scris de colegii mei.

Intrebarea cu care vin, acum ca tot am deschis discutia despre masini… ce credeti ca ar modifica in bine traficul din Bucuresti?

– marcaje rutiere gandite in folosul traficului si nu impotriva lui (cum e acum);

– mai multi politisti in intersectii;

– mai multe amenzi.

Ce modifica traficul in bine?

View Results

Loading ... Loading ...

Pe aceeași temă

Comentarii

Lasă un comentariu la acest articol...
  • Catalin Zălog
    publicitate

    Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.

  • mult timp va trece pana ce vom reusi sa ne civilizam in trafic..

    răspunde-i
  • clauu
    • 31.10.2011

    eu cred ca bunul simt ar face traficul mai lejer, insa acesta nu exista in mod egal in fiecare. Dar se poate spori prin amenzi usturatoare. Personal nu as ierta deloc ”jmecheria” gen stau pe banda de facut dreapta cu verde intermitent ca sa iau inainte primul cand se face verde. Sau: e verde dar intersectia e blocata, ma bag si eu cu q7-le ca nu suport sa mai prind un rosu. Ma enerveaza de mor specimenele astea. Eram o data intr-o intersectie, aveam verde dar era blocaj asa ca n-am mai intrat si eu sa blochez si mai mult. S-a facut galben moment in care un ”grabit” din spate s-a proptit cu palma-n claxon si gesticula injurand de zona geografica din care provin si care, din pacate e la nord-est de bucuresti

    răspunde-i
  • Bum
    • 31.10.2011

    SPATIU!
    Realitatea e ca e o ingramadeala groaznica si nu e destul spatiu. Dai amenzi abia dupa ce oferi conditii, nu inainte. Indicatoarele puse bine sunt OK, dar nu rezolva nimic daca e aglomeratie.

    răspunde-i
  • Alex
    • 29.10.2011

    In primul rand multam pentru share. Cristi a reusit sa prinda pozele la fix 😉

    Acum referitor la poll: Marcaje evident. Dar in primul rand semafoare sincronizate cum trebuie.

    In orice caz traficul ar fi mult mai fluid daca am face toti niste lucruri de bun simt: plecat de la semafor mai repede, trecut pe banda 2 cand incearca un amarat sa iasa de pe o straduta, etc. Dar geu sa vezi asta.

    răspunde-i
  • Bragaru
    • 28.10.2011

    Se pare ca va fi o iarna aglomerata dpdv al traficului. Dupa o scurta plimbare pe afara constat ca 70-80% din masini sunt deja echipate cu anvelope de iarna. Ma asteptam sa fie mai liber.

    App de toyota. Vorbim de Toyota, vorbim de fiabilitate in adevaratul ei sens. De ce ar fi pus o turbina la motorul asta, adica un consumabil in plus si deloc putin costisitor. M-ar fi incantat sa aud „naturally-aspirated” cu o putere demna de admirat.

    Scirocco? crezi ca isi propun sa se bata cu scirocco? Fanii japonezelor raman fani, nu cred ca vor trece pe frantuzesti sau nemtesti. O paralela… IOs vs Android (si mai nou vs Wm7)

    răspunde-i
  • Florin
    • 28.10.2011

    mai putine masini..

    răspunde-i
  • calu lu fat-frumos
    • 28.10.2011

    Bulevarde noi, largite ar fi una. Cea mai grea. Poate sensuri unice pe niste directii mari. Apoi politisti in intersectii sa nu se bage meltenii si sa blocheze intersectia. Si sincronizarea semafoarelor. Sa nu pleci in tromba de la unu si sa te infigi in rosu la 200 m. Sa ai de exemplu verde de la Universitate pana la Razoare 😀 Intre 16:00-18:00 si invers dimineata.
    PS. Cine asteapta ca traficu sa se rarefieze cand or face astia benzina 10 RON sa astepte 😀

    răspunde-i
  • Mihaela
    • 28.10.2011

    Obligativitatea de a incheia asigurare la cumparerea masinii: de ex nu ti se da numar de inmatriculare daca nu inchei si polita de asigurare, asigurarea creste cu cateva puncte anual in functie de abaterile de circulatie. Asigurarea este mare pentru incepatori (asa se invata de mic sa ai comportament frumos – asigurarea scade dupa al doilea an de condus).Nu iti revizuiesti polita anual ti se suspenda in prima faza dreptul de a circula +amenda, apoi ti se confisca masina…nu mai zic cat creste asigurarea
    Marcajele mai mult incurca uneori si creeaza confuzie daca sunt prea multe. Factorul financiar te constrange intr-un fel sa fii mai calm.
    Sa mai spun?

    răspunde-i
  • Bamse
    • 28.10.2011

    Salut Cabral! Legat de FT-86…Sub capotă se va afla un motor boxer, aspirat normal, de provenienţă Subaru, care va fi capabil să livreze aproximativ 200 de cai putere. Multa bafta in continuare!

    răspunde-i
  • Haine Online
    • 28.10.2011

    Degeaba cautam noi modalitati de a inbunatati traficul. Conceptia romanului si stilul lui de viata incet si fircos face ca traficul sa in halul acesta.

    • educatia noastra in trafic, este una care lasa de dorit.mai avem mult pana ce ne vom civiliza in trafic..

    răspunde-i
  • Loading...