… si am de gand sa repar asta. O sa scriu si review-ul promis cand mi-am luat masina, acel simpatic Citroen DS4, am zis ca o sa scriu atunci cand trec cu ea de pragul celor 10.000 de km. Tocmai ce-am facut vreo 11.000, pot sa vorbesc despre ea fara teama ca nu stiu ce zic. Dar asta o s-o fac intr-un post separat… Apropos, Citroen Romania a strans deja 10.000 de oameni pe facebook!
Ce mi-a adus aminte de treaba asta este ca unul dintre colegii de pe garajul.ro a reusit o treaba incredibila. Au facut rost in premiera (cel putin pentru Romania, o sa verific si pe international) de pozele mult asteptatului coupe de la Toyota, acel FT-86 (propulsie cu boxer de 200cp).
Vorbind despre reusita alor mei… sunt mandru ca un ciobanesc mioritic privind un bichon maltez, asta da strike pentru echipa garajul.ro!
Vorbind despre masina… arata foarte bine, cred ca si sta foarte bine pe sosea dar… din 2L sa scoti doar 200cp?! Eu am motor de 1,6L pe Citroen si are… tot 200cp! Da, vorbim despre un boxer si-un supra-alimentat, dar daca tot vor ca acest coupe sa-l bata pe Scirocco (si cred ca nu-i va fi usor), as fi crezut ca Toyota va veni pe FT-86 cu ceva macar putin mai puternic decat TSI-ul de 2L si tot 200 cp cu care este echipat Scirocco. In sfarsit, aveti mai multe date despre FT-86 in articolul scris de colegii mei.
Intrebarea cu care vin, acum ca tot am deschis discutia despre masini… ce credeti ca ar modifica in bine traficul din Bucuresti?
– marcaje rutiere gandite in folosul traficului si nu impotriva lui (cum e acum);
– mai multi politisti in intersectii;
– mai multe amenzi.
Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.