Si oricat de bine ar suna titlul asta, axat pe bani asa cum este, nu despre cat costa masina ci de cum merge este vorba…
Un vis devenit realitate? Da, putem spune si asta, in fiecare an exista in WRC cea mai buna masina, si in fiecare an am visat sa ma sui in ea.
Chestie foarte dificila, insa, pentru ca echipele de WRC sunt sociabile doar cateva minute la fiecare raliu, si atunci… impart autografe si fac 3 poze. Deci… oricine are visul de a se sui intr-una dintre masinile lor… este departe rau de el.
Norocul, insa, a fost de partea mea, si pentru ca sunt fan Citroen, fan raliuri, si beau si Red Bull… am primit o invitatie incredibila: sa merg in dreapta pilotilor din echipa Citroen Rally Team, in masina de concurs!
Ca sa ne fie clara si treaba din titlu… Citroen DS3 WRC costa 1.000.000. Un milion. Si ca sa specific si moneda, este euro. Euro.
Pilotii sunt… de aplauze si urale. Primul dintre ei, Seb Loeb, este campion mondial WRC. Ca o aroganta, pe Citroen DS3 Racing by Loeb edition scrie “World Rally Car Champion. Since 2004”.
Celalalt sprinten, Mikko Hirvonen, este cel alaturi de care am inteles ce inseamna WRC, pilot si masina.
Experienta a fost cu totul si cu totul ravasitoare. Pe cuvant. De la accelerarea complet dementa si pana la franare, de la sinele pe care ai impresia ca merge masina si pana la siguranta cu care parca se joaca pilotul, de la G-urile care te asalteaza la fiecare manevra si pana la senzatiile totalmente salbatice… totul te nauceste complet.
Am mers cu masini de 750, 850 si 1.300 de cai putere si va spun ca dinamica si senzatii cum are DS3 WRC-ul asta n-am mai trait niciodata!
Da, este cea mai tare masina cu care am mers pana acum…
Faza si mai tare este ca intalnirea s-a intamplat acasa la Citroen Racing, langa Paris, acolo unde toate bunataturile sunt intinse pe masa, acolo unde… muritorii ca noi nu prea au acces.
Am pipait toate masinile pe care Seb Loeb a concurat si castigat de-a lungul timpului, ba am putut sa ma dau si cu DS3 R3, versiunea pentru client a lui DS3.
Am fost invitat sa si pilotez un DS3 R1, dar… n-am avut loc in masina. De fapt, setup-ul masinii era pentru oameni normali, nu pentru negri indivizi de 2m, si ar fi trebuit sa schimbe scaunul cu totul. N-aveam timp, pierdeam avionul.
Dar nu despre R1 si R3 vorbim noi acum ci despre DS3 WRC. De-abia acum am inteles eu niste lucruri, de-abia acum am inteles pe deplin de unde vine magia… 😀
Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.