ING promoveaza… nimicul.

Dupa conferintele din zilele trecute (unde n-am reusit sa ajung, cu toate ca eram foarte doritor), toata lumea a luat foc. Se discuta iar de CPC vs CPM, de rentabilitate, despre migrarea publicitatii din off-line in on-line… si tot asa.

Se cauta vinovati pentru diversele aspecte ale pietei care-i uneori anapoda si pentru comportamentul bulimic al agentiilor.

Dar in toata aceasta discutie se scapa ceva… nu poti sa ai rentabilitate daca produsul nu exista.

Acum ceva saptamani am prins de veste ca si ING-ul ofera un card personalizat cu o fotografie la alegerea clientului. Dupa ce Andreea si-a luat un CardPink de la Volksbank, si-apoi ne-am personalizat si niste carduri (evident, goale) de la BRD – principiul ce-i moka e bun to the people – am zis ca daca tot am card si la ING as putea sa-l personalizez, caci oribilitatea aia albastra pe care o am acum nu-mi place deloc.

Intru pe aplicatia on-line, pun poza, o centrez, completez celelalte detalii si la sfarsit primesc mesaj de “Gogule, chill acum, te sunam noi.

Trec pe chill-mode, imi vad de viata, uit… si vad azi reclama la ING pe un site de stiri pe unde mai cotrobai intru informare. Si mi-aduc aminte…

Au trecut peste doua saptamani (nu-mi aduc aminte exact) si… Gogu sta chill, da’ de deranjat nu-l deranjeaza nimeni!

Si la sfarsitul campaniei… ce se va intampla?

– Nelule, gata campania pe net?

– Da, sefu, s-a incheiat, sa traiti!

– Cate carduri s-au facut?

– Pai… doua. I-am facut lu’ mama unu’, si vi l-am schimbat si pe-al Dumneavoastra!

– Gata, e clar! De-acum incolo nu mai bagam bani in on-line! Outdoor, ziare si reviste, oameni-sandwich si flyere! ‘nteles?

– Da sefu, am inteles, aia din on-line nu fac nimic.

Pe aceeași temă

Comentarii

Lasă un comentariu la acest articol...
  • Catalin Zălog
    publicitate

    Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.

  • Larisa
    • 13.06.2010

    Probabil ai primit un e-mail prin care ai fost anuntat ca aplicatia ta nu s-a procesat si sa mai aplici o data. Asa am patit si eu. Deci trebuia doar sa mai aplici o data 🙂

    răspunde-i
  • Alex
    • 05.06.2010

    Am aplicat si eu pentru un card tot la ING tot dintr-o reclama prin ianuarie. Au trecut vreo 2 saptamani si am vazut ca nu ma suna nimeni m-am dus la concurenta la Raiffaisen. Am asteptat si acolo un pic mai mult decat a trebuit dar a fost ok. Dupa o luna ma suna de la ING :)) sa ma duc imi ridic cardul. Si m-am ales cu doua carduri 😀

    • kobete
      • 09.06.2010

      si acum o sa platesti comision de administrare la amandoua 🙂

    răspunde-i
  • bytau
    • 05.06.2010

    Sincer ma uimeste reactia voastra.Cred ca nu va imaginati cata munca e in spatele unei banci,sute de oameni depun un efort incredibil pentru ca clientii sa fie multumiti de servicii,ca sa nu mai spun ca persoane care obtin un credit nu stiu ca 0.5% e acelasi lucru cu 0.50%…sincer nu e f fair ce comentati voi aici,ar trebui mai intai sa simtiti pe piele voastra ce inseamna sa lucrezi intr-o banca si apoi sa va dati cu parerea.Cat despre tine Cabral,e f posibil ca cei de la ING sa te fi contactat,dar fiind persoana publica probbil primesti zeci de apeluri pe zi de la diverse numere si nu cred ca revii la fiecare in parte…Se mai intampla sa se greaseasca,dar sa fim sinceri tot oameni sunt si cei ce lucraza la banca.Cat despre cardul cu poza,pe mine m-au contactat f repede.E bine sa iti dai cu parerea,dar uneori nu e tocmai ok sa improsti cu noroi imaginea unei banci doar pt ca ti s-a intamplat ceva oarecum neplacut.Parerea mea….

    • Tannu
      • 05.06.2010

      da este munca multa intr-o banca, sunt sigura, dar daca e vb d timp si nu de cat de interesati sunt angajatii sa-si faca treaba, atunci apare o intrebare: daca nu ai angajati destui ca sa satisfaci toti clientii noi si sa le oferi servicii bune, de ce mai faci oferte ca sa aduci clienti noi? aceeasi situatie este si in universitatiile de stat la facultatile cele mai cautate, nr de locuri crescut dar fara sa se asigure si cladiri noi sau sedii noi. deci vina tot in companie e la situatiile de genul.

    răspunde-i
  • Tannu
    • 03.06.2010

    Buna seara
    Este frustrant, eu mi-am facut acum mai bine de un an card la BCR. Mi-a spus agentul respectiv ca voi primi un telefon cand se elibereaza cardul. Nici un telefon, asta se intampla in noiembrie 2008..
    Primvara asta m-au sunat sa-mi spuna ca trebuie sa le retrimit o copie dupa buletin ca sa updateze baza de date. M-au sunat ca disperatii, desi eu nu folosesc cardul, si dupa spusele doamnei de la BCR, cardul meu este expirat probabil deja. NICE 🙂
    Servicii in Romania. Nu e nimic nou. Se mai intreaba unii de ce se trezesc in faliment. Nu isi dau interesul deloc. ING, BCR..oricare ar fi, aceeasi atitudine.
    Btw, te citesc destul de des si imi place cum/ce scrii, keep it going 🙂 Esti diferit de ceilalti.

    răspunde-i
  • maniak
    • 03.06.2010

    Deci un adevarat articol. Ai avut si tu curajul sa te iei de cineva :)))))
    Eu m-am dus la o agentie ING sa scot un extras si mi-au zis sa vin peste o saptamana, nu se poate acum. Am plecat, sa ma cert cu ei nu avea rost . De fiecare data cand mai castig ceva pe net si trebuie sa revendic premiul de la organizator sau whatever ma lovesc de neinformarea lor .

    răspunde-i
  • Dan
    • 03.06.2010

    Pe mine m-au sunat dupa o zi, ca sa ma anunte ca ma costa 90 de lei cardul. 🙂

    răspunde-i
  • Bass player
    • 03.06.2010

    Bugetul alocat publicitatii a fost cheltuit. Va rugam sa nu ne stresati cu observatii inutile! Va multumim! Banca OMG

    răspunde-i
  • andrei_phx
    • 02.06.2010

    chestia aia cu ” valid only in romania” e pe bune. Nu ca mizeria de site pe care au facut-o nu ar intra la categoria “se intampla in romania”. Dar pentru ce ti-ar trebuii un card valabil doar in romania ?

    răspunde-i
  • Florin
    • 02.06.2010

    cei de la BRD ma streseaza si pe mine de fiecare data cand trec pe la ei sa pun poza copilului pe card. mi-e si jena sa mai merg la sucursala aia. marketing agresiv…

    răspunde-i
  • a-kite
    • 02.06.2010

    Normal dupa ce aplici online pt. un card 2 zile lucratoare ar trebui sa te sune si in maxim 5 zile lucratoare sa iti ridici cardul, de la unitatea “de care apartii (cea mai apropiata de casa, birou etc.)
    In rest 70% din angajatii “BANCILOR” din RO sunt niste incompetenti 😀 o spun cu mana pe inima… “lucrez” cu ei :))

    • kobete
      • 09.06.2010

      e aproape imposibil sa iti vina cardul in 5 zile la o banca mare.

    răspunde-i
  • Loading...