Dupa cum probabil ati aflat, caci e greu sa scapi nespamuit – vizual, auditiv sau prin amandoua caile simultan – de un buget sanatos de publicitate, ING a venit cu o oferta: 14% dobanda pentru sumele nou depuse pe card. Succesul unei asemenea dobanzi era clar, si avand in vedere ca vorbim de o institutie serioasa si nu de non-stop-ul Ingrid din Dristor (apropos, buna treaba fac oamenii aia acolo!), te-ai fi asteptat ca acele creiere care fac planning pentru ING sa poata estima cum trebuie cererea.
Ba mai mult, avand in vedere blazonul portocaliu mandru afisat peste tot, te-ai fi asteptat ca ING sa aibe “in stoc” destule carduri, in asa fel incat sa nu se trezeasca in situatia asta.
Si totusi… ING nu mai are plastic pentru carduri!
Si ca un om normal stai si te gandesti:
– ori e un instrument de marketing… “Daca dam stirea ca am ramas fara plastice, cei care inca nu si-au facut card la noi o sa se isterizeze asa cum fac cei care sunt ultimii la o coada striga /Sa se dea cate unul sa ajunga la toata lumea!, /si asa atragem si mai multi clienti”;
– ori… au dat cu bata-n balta.
L.E. Cu toate ca DeMaio se intreaba altceva…
Oricum, ideea mi-a venit dupa ce am vazut articolul pe Hotnews si mi-a placut ideea. Si in acelasi timp nu mi-a placut.
Ideea e buna, sa sustii ca ING nu mai are plastic pentru carduri este usor nebuna, daca ai o legatura cat de mica cu bancile iti dai seama ca e la misto. Si asta mi-a placut.
In acelasi timp insa, un cititor neavizat nu ar fi observat mentiunea “Articol publicitar” de pe Hotnews. Stiu, marketing-ul trebuie facut destept dar totusi… de obicei Hotnews are grija de cititorii lui, poate ca ar trebui ca specificarea aia (care nu e deloc mica, dar nu sare in ochi) sa fie facuta in asa fel incat sa fie mai usor de observat.
Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.