Am vorbit ieri despre Branduri si despre asocierea oamenilor cu ele.
Am terminat postul lasandu-i pe cei care aveau chef sa-l incheie cu gandurile lor.
Unul dintre ei, s-a semnat Radu Boboc, a postat un comentariu. Luuung si atotcuprinzator.
Intrebarea mea e simpla: suntem sau nu suntem de acord cu el?
Parerea lui Radu:
116 – a platit doar emblema
135 – cunoscator, muncitor (legal probabil) dar care din pacate nu a descoperit noul A Klasse. Posibil si doamne ai caror barbati nu sunt hotarati inca sa le ofere 330i al lor.
Seria 3
320D – (E46) 85% sa fie cocalar, (E92) 50% sa fie cocalar. Restul procentelor sunt ocupate fie de fani ai marcii care nu si.au permis pana acum un bmw (ma refer la E46) sau pur si simplu corporatisti intr-o multinationala (E92)
335i – 99% baieti de mall dar repartitia procentelor in ceea ce priveste provenieta banilor e alta… Legal/ilegat posibil cu 50/50m
M3 – in mare parte sunt baieti de bani sau domnisoare (mai rar) care au studiat masterul in strainatate. Pe E46 tind sa cred ca se vor regasi si cocalari/interlopi
Seria 5
Se pastreaza categoriile de mai sus, exceptie fiind modelul E60 care e suprapopulat de proxeneti. Ei sunt usor de recunoscut fie prin sunetul motorului (peste 150K De kilometri la bord) fie prin scimbarea treptelor in zona rosie chiar daca masina e de fapt un 520 D.
Seria 7
760i/Li – statistic vorbind 3 din 5 soferi au cravata deci e ok.
Tot ceea ce se afla sub (730D, 740 etc) de obicei sunt proxeneti, persoane de etnie rroma sau rusa. sunt foarte dezvoltati fizic cu o privire incruntata si diferite accesorii din metale pretioase. Au o tinuta lejera asortata deseori cu incaltaminte sport.
X5/X6
Criteriul cel mai bun pentru aceste modele il reprezinta culoarea. Mai mult ca sigur cei de la BMW nu s.au gandit ca White/ White Pearl din catalogul lor va reprezenta 80% din din vanzarile/furturile destinate pe Romania. De obicei sunt conduse de persoane opulente (Buhnici a calculat in postul despre X6 M costul de intretinere si a rezultat undeva la 30 Ron / KM). Persoanele respective probabil au surse de venit ilicite dar nu constante, masina fiind achizionata deseori doar pentru parada (cheia pe masa in cafenea nu prea mai merge ca e la fel pe toate modelele.
Z3 – garantat 100% cocalar
Z4 – aici doamnele sunt in largul lor…dar am observat si cavaleri de mall cu modelul asta.
Seria 6 (cat si toate GT’urile)
Nu stiu de ce am senzatia ca majoritatea cumparatorilor pentru modelul 6/GT/M6 lucreaza in transporturi. Fie transporturi de “marfuri” sau chiar de “persoane”. De evitat.
Ps. Daca am omis pe cineva poti sa.l incadrezi la seria 3 fara nici o problema
Asadar…
Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.