In campania electorala mi-am dat seama ca inafara de functiile de baza (alea de care spuneam si cand ne-am lungit la vorba despre OB-uri) creierul meu si-a dezvoltat un soft nou: spam filter. Mergeam cu treaba prin oras si pur-si-simplu nu vedeam panourile publicitare cu „pick me – pick me!„.
Eh, intr-o buna seara cand am mers la un film cu EA ma luara nevoile umane si dadui o fuga pana la toaleta. Intru, ma spal pe maini si o tai spre zona relaxarii trecand pe langa panoul din poza de mai jos.
Dupa ce fac cativa pasi imi zic „ba, erau niste craci misto acolo„. Nedumerit, caci constienta imi spunea ca nu aveam cum sa vad craci misto la buda barbatilor (Doamne fereste sa vezi craci in acel lacas si sa ai impresia, ca barbat, ca ar fi ceva misto la ei!).
Fac ceva pasi inapoi si vad una dintre putinele reclame care, cred eu, trece de protectia la spam a creierului omului modern si foloseste ultima farama de conditionare neprotejata: obsesia barbatului pentru tumi-tumi.
Si ca veni vorba de conditionare si de acel amanunt uitat de multi din advertaizing (mda, advertising) care se numeste interactivitate… normal ca am intins mana si i-am pus Doamnei fustele-n cap sa vad ce-are pe dedesubt…
Ai mai vazut in ultimul timp vreo reclama pe care s-o apreciezi?
Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.