Iar despre revistele auto?

Citroen DS3 in studioNeah, de data asta doar in trecere… Dupa cum probabil ati auzit Citroen vrea sa atace la nivelul de top al clasei mini, acolo unde… Mini este rege! Sau cel putin era pana acum, vedea-vom.

E, in primul rand echipa de pe monCitroen.ro s-a mai marit cu un membru! Asta era vestea buna…

Vestea si mai buna este ca membrul nou a fost la Paris zilele trecute si a reusit un drive-test cu noul Citroen DS3. In premiera nationala, in exclusivitate pe est-Europa si… lasand gluma la o parte, se pare ca un mic si amarat blog auto a luat-o inaintea tuturor revistelor auto.

Sac!

Va aduceti aminte ce tot spuneam (si eu si refresh) despre bloguri de nisa? Daca-ti faci treaba bine si sustii ce ai inceput… incepi sa fii bagat in seama!

Pe aceeași temă

Comentarii

Lasă un comentariu la acest articol...
  • Catalin Zălog
    publicitate

    Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.

  • Razvan
    • 25.01.2016

    Eu am avut in ultimii ani masini frantuzesti si pot spune ca te inseli. In primul rand Citroen de exemplu este o masina extraordinara.

    răspunde-i
  • somerio
    • 27.01.2010

    cabral, poate sunt eu dement… dar nu stiu daca voi gasi vreodata in viata asta, un motiv plauzibil sa-mi cumpar vreo masina frantuzeasca… si aici ma refer la orice marca.

    Atata timp cat japonezii aia de la Toyota, Honda, Mitsubishi sau Nissan mai exista… pentru mine Citroen, Peugeot, Renault nu au nicio valoare…

    Sunt multe motive… dar nu stau sa le enumar acum 🙂

    Bafta !

    • Sunt de aceeasi parere, IceRaider 🙂

    • IceRidder
      • 02.02.2010

      Sincer iti spun ca esti incuiat. Nu vreau sa te jignesc dar totusi.

    răspunde-i
  • bogdan
    • 26.01.2010

    si adica cum? las io bunatate de c4 sa iau dstreiu ala? dspatru cand vine? coane ibacka nu am mai urmarit evenimentili, nu mai ai cecroseru’? te-ai dat mai la podea, pe c5?

    răspunde-i
  • Victor Dulu
    • 26.01.2010

    Traiasca Refresh.ro si partidul nisat.

    răspunde-i
  • aleyna
    • 26.01.2010

    Imi plac maşinile(ın general) dar nu prea ma pricep.Mie dak ımi place cum arata(designul e unde e) atunci,e ok.Dar daca ma ıntrebi de turatii şi alte nebunii…sunt afona.(stai liniştit ca nu am nici o maşinoaie din aia betoana,nici macar nu am permis şi nici nu mi-l voi lua vreodata pentru ca nu vreau…ti-am mai zis)

    răspunde-i
  • ovidiu
    • 26.01.2010

    trebuie sa recunosti ca pe refresh.ro la fete din avatar, tu si tudor chirila sunteti cei mai reusiti.

    răspunde-i
  • Florin
    • 26.01.2010

    asta este primul citroen care imi place pana acum…din punct de vedere al aspectului…firma citroen a fost mereu buna din punct de vedere tehnic, dar la design lasa de dorit (parerea mea)

    răspunde-i
  • basic instinct
    • 25.01.2010

    e haioasa la vedere. da’ideea de masina jucarie nu mi-a placut niciodata. indicatoarele de viteza/turatie sunt oribile. galbenul de pe bord distrage atentia de la strada.

    • Cabral Ibacka
      • 26.01.2010

      Eteeee, distrage atentia!
      Pai si floarea de la Beetle, turometrul cat parbrizul de la Mini, alea cum sunt?
      Cat despre masina jucarie… te tii departe pana dai o tura. Si-atunci sa vezi belea!

    răspunde-i
  • ..insa e mai greu sa depaseasca mini-ul ca „reputatie”. Deocamdata. 😉

    răspunde-i
  • malpraxis
    • 25.01.2010

    arata foarte bine si cred ca e si buna de condus, ca nu trebuie doar sa arata bine. cat costa??

    • Cabral Ibacka
      • 26.01.2010

      Nu prea stiu. Eu mi-am facut o configuratie pe calculatorul lor de pret si mi-a iesit undeva pe la 19k, dar am pus pe ea tot ce se putea pune…

    răspunde-i
  • Loading...