Am vazut fel-de-fel de marketing-schinguiri copiate de pe-afara, si marea majoritate erau niste fasuri obosite, copy-paste fara efect.Daca ar fi mai usor advertising-ul asta s-ar apuca toti de el! … aaaa, ma scuzati, deja s-au apucat toti de el… praf l-au facut!
Am avut tendinta sa zic la fel atunci cand am vazut imaginea asta pe geamul masinii, dar cand am auzit ce hahaiala, ce misto-uri si ce buzz era pe frecventa comuna (CB canalul 22*) mi-am dat seama ca ideea a fost foarte buna.
* CB – citizen band (canalul 22) este o frecventa pe care o folosesc in mare parte soferii de camioane pentru a vorbi intre ei, pentru a-si comunica situatii din trafic, probleme, etc.
Discutiile sunt libere iar subiectele variate, autocenzura este singurul mijloc coercitiv (bine, daca derapezi ti se umple frigiderul rapido) si atmosfera este, de cele mai multe ori prietenoasa, colega.
Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.