Nu-s genul de client care să caute cârcotă. Nu-s genul de partener care vrea să se dea lovit și să se vaite.
Nu-s genul de cumpărător care la prima greșeală să sară de fund și să umple netul de bălăcăreli zgomotoase.
Ba chiar din contră… consider că oamenii au și dreptul să greșească. Cred cu tărie că nimeni nu e perfect. Și mai cred că a sancționa aspru și sonor fiecare nefericeală nu ajută pe nimeni.
Ei bine, am pățit mai multe chestii neplăcute cu firmele de curierat.
– Alo, sunteți la adresă? Ajung în 15 minute. A ajuns după 1,5 ore. Venisem din Victoriei până în Berceni doar și numai pentru asta. Și-a cerut omul scuze. I-am mulțumit și-am sunat mai departe, să-mi anulez ce mai era de făcut.
– Coletul Dvs. va fi livrat în următoarele 24-48 de ore, în intervalul 10:00-18:00. Mă dau de ceasul morții să fie cineva acasă, păzim castelul ca pe Farul din Constanța… pe furtună. Nu vine nimeni. Primesc mesaj: S-a încercat livrarea, nu erați acasă. Dacă mai vreți coletul veniți să-l ridicați.
– Bună ziua, am încercat livrarea de trei ori astăzi. Fusesem acasă. O întreb pe domnișoară la ce adresă. Nu știu. Dacă vreți coletul veniți să-l luați de la noi de la sediu. Îmi mușc limba și întreb politicos cum fac asta. Vă fac legătura. Îmi bipăie un ton în telefon, începe o melodie imbecilă. Aștept. Și aștept. Și aștept. Închid și mai sun o dată. Bună ziua, ați sunat după încheierea programului, reveniți luni. Week-end plăcut!…
Și mai am din astea. Din păcate.
Nu scriu asta ca să arăt cu degetul pe cineva anume.
Dar văd cum se adună la mine comentarii la articole pe tema asta vechi de luni și chiar ani, am citit pe Facebook cred că zeci de comentarii spurcate la adresa mai multor firme de curierat.
Bănuiesc faptul că nu e un business ușor. Problemele, sunt sigur, se adună și la ei.
Până la urmă, totuși, poate că ar fi mai interesant să crești prețul livrării de la 14 la 16, 18 sau 20 de lei ca să ai loc de îmbunătățiri și să fii relaxat că lumea te laudă pentru cei 16, 18 sau 20 de lei… decât să te înjure de 14 lei.
Apropo… scrie într-un comentariu dacă ai avut și ce probleme ai avut cu o firmă de curierat de la noi. Dacă vrei să specifici numele… bine. Dacă nu… nu. Cred că e mai relevant să vedem problemele decât să arătăm cu degetul…
Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.