Fan Courier are un serviciu nou, „Oriunde, dar nu oricand. Fara placere si fara interes!”.

Sambata a fost ziua pinguinului zburator, Inoke botezat si Inochițu apelat. A facut, pupa-i-ar tac’su nasu’ ala mic, 10 ani.

Sunt adeptul ideii ca sportul rezolva multe, asa ca orice vine din zona asta este primit bine si cu aplauze.

Drept urmare, cadoul solicitat era un waveboard (e un fel de skateboard cu doar doua roti, articulat la mijloc), dar vorbind cu prietenii mei ne-am gandit ca un kart cu pedale ar fi si mai misto.

S-au uitat la stocuri si au gasit exact ce ne trebuia la magazinul din Craiova. Pentru ca trebuia sa ajunga sambata, ca surpriza, s-au hotarat sa-l trimita cu curierul. Pana aici totul era bine, urma sau fiu tatal erou, de-abia asteptam sa-i vad mocuta piticei!

Cand au ales curierul… atunci s-a stricat totul. Au ales Fan Courier si, cu toate ca in acel moment nu parea asa, toata surpriza avea sa se duca in cap.

Kartul trebuia livrat sambata, au anuntat ora 10.00. A fost cineva la primire pana la 12:00, dar pentru ca rugasem la curier sa fim anuntati telefonic inainte de livrare, si pentru ca trebuia pregatita o petrecere, am fugit toti la treaba.

Primul telefon a sunat pe la 12:00, ca e Fan Courier in fata si ca are un colet.

Si a inceput dansul.

Pentru ca nu putea nimeni sa ajunga la adresa am solicitat sa fie livrat la alta adresa, in Bucuresti.

Curierul ne-a spus ca nu se putea, programul se termina la ora 14:00.

Am solicitat sa fie ridicat de noi de la sediu.

Curierul ne-a spus ca nu se putea, programul se termina la ora 14:00.

Am sunat pe telefoanele lor de pe site pana mi-a obosit ficatul, mi-a murit bateria de la telefon si mi s-a tocit ecranul taci-scrin. N-a raspuns nimeni. Stai, ca poate nu a fost destul de evident: NU A RASPUNS NIMENI.  Si am sunat, evident, in cadrul programului de lucru.

A trebuit sa ne rugam, in continuare, de curier…

Am rugat curierul sa mearga la limita sectorului (a zonei lui), astfel incat sa fie preluat pachetul de Luana, care nu avea timp sa ajunga fix pana la adresa, dar putea sa ajunga in sector. A zis ca pachetul nu intra intr-o masina normala (aplicabil doar daca vorbim de Smart, si i s-a explicat omului ca nu e cazul) si ca, oricum, el termina programul la 14:00 si ca nu-l intereseaza. Asta fiind discutie de la ora 13:30. Si, fara exagerare, la ce trafic e sambata ajungi dintr-o parte in alta a cartierului in 30 de minute pe jos. Cu artrita. Si cu un picior in ghips.

Urmarea? Astazi la ora 12 ma suna un alt baiat de la Fan Courier, ca are un colet. Multumesc frumos, acum pot sa ma spal cu el pe cap, sa ma frec pana iese clabuc.

Cum e Fan Courier in rest nu stiu. Si nici nu ma intereseaza. Poate ca o fi misto, dar in ceea ce ma priveste se numeste dezamagire si dezinteres. Situatia se putea rezolva prin putina bunavointa. Foarte putina.

In schimb, am primit un mesaj misto (spus prin fapte, nu prin vorbe):

Lasa ca n-o sa mori, mai clientule, daca astepti putin, ca doar platesti pe livrarea asta doar 103 lei!

Oriunde, dar nu oricand. Fara placere si fara interes!

De-acum incolo nu mai folosesc Fan Courier. Si daca trebuie sa primesc ceva prin curier voi ruga sa nu-mi trimita prin Fan Courier.

Este modul prin care amendez serviciile proaste. Si incurajez pe oricine sa faca la fel: daca este dezamagit de un prestator de servicii… sa nu mai foloseasca in veci serviciile lui.

Oricum, daca stiam ca se va intampla asa dadeam eu o fuga pana la Craiova, si luam eu surpriza cu mana mea…

 

Pe aceeași temă

Comentarii

Lasă un comentariu la acest articol...
  • Catalin Zălog
    publicitate

    Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.

  • Amalia Poa
    • 20.08.2018

    Nu stiu cum de se poate intampla asa ceva cu o firma de curierat in anul 2018. De ce nu ii sanctioneaza nimeni? Nici macar clientii, pentru ca daca exista, inseamna ca sunt oameni (ca mine) care apeleaza la serviciile lor de proasta calitate.
    Nici pana acum nu s-a rezolvat situatia, iar curierul raspunde la tel, spune ca verifica daca are plicul in masina, apoi inchide si nu mai raspunde la telefon.
    Uite ce am patit de curand-> https://amaliapopa.ro/scrisoare-de-bun-ramas-pentru-fan-courier/

    răspunde-i
  • Stoica Dan
    • 25.09.2016

    FAN COURIER CLUJ NU isi face datoria, NU isi respecta clientii, NU respecta termene de livrare, NU raspunde la telefoane, NU urgenteaza livrari nici macar la solicitarea sediului central, NU comunica expeditorului soarta coletului nelivrat, intr-un cuvant NU are de ce sa mai existe. Cer desfiintarea acestui oficiu de incompetenti si „oameni” rauvoitori. Nimeni de la cluj nu suna sa lamureasca problema privind acest colet. Rusine FAN COURIER! Voi sfatui pe toti cunoscutii mei sa nu mai apeleze vreodata la acest serviciu de curierat „rapid”…

    răspunde-i
  • alexandra
    • 10.09.2016

    Cea mai neserioasa firma posibila. Numa probleme, numa intarzieri, numa „offff 3 cutii”, „offf 4 cutii” dupa ce ca apelez la serviciile lor de 3 ori pe luna, mai si cobor sa ajut la carat, mai au si tupeul sa si intarzie si o saptamana. domnilor daca nu aveti chef de munca, lasati-va dracului, ca nu va obliga nimeni sa lucrati. Inchideti firma si plecati cu totii acasa daca nu sunteti capabili. Prin posta primeam in 3 zile la costuri mici si nici nu stateam dupa curu lor, ca nu stii la ce ora ajunge. Va doresc din tot sufletul sa va pierdeti toti clienti si nici sa nu va mai vad prin oras. NU ALEGETI FAN CUR IER!!!!

    răspunde-i
  • X-Ray
    • 06.09.2016

    Fan cur-ier este pe ducă, sper din tot sufletul! Nu au ce căuta în peisajul serviciilor de transport urgent. Dacă nu ești capabil să livrezi un colet în aceeași țară în 24-48 de ore, scuzele nu au nicio valoare și nicio importanță. Lasă pe alții care pot. Eu comand frecvent de pe Amazon din Anglia și, dacă am nevoie de produse urgent, plătesc livrare expres. În trei zile lucrătoare este la mine acasă coletul, fără excepție. 3 zile din Anglia, nu de la Ploiești sau București!
    Ultima „aventură” cu Fan Cur-ier a fost vara asta, înainte de a pleca în străinătate, în vacanță. Am comandat un geamantan troler cu vreo două săptămâni înainte, ca să fiu sigur că ajunge la timp.
    Când m-a sunat agentul de la Fan, că are să-mi livreze un colet, eram deja de vreo două săptămâni în Franța 🙂 Chiar au umor băieții, mai rămânea să-mi spună să vin eu după el, că ei sunt ocupați.

    răspunde-i
  • Sorin
    • 25.05.2016

    Poate va intereseaza si ce spun altii despre Fan Curier: http://www.nedreptate.net/2015/11/scandal-fan-courier-mizeria-din-spatele.html

    răspunde-i
  • Sorin
    • 25.05.2016

    Din pacate Dorel are multi frati, iar unii lucreaza la Fan Curier. Chiar astazi unul dintre ei s-a „ocupat” si de coletul meu. Cu alte cuvinte, a asezat bara de Audi A3 care a ajuns la mine, cu partea numarului in sus, iar pe ea a pus alte colete grele crapand-o in 2 locuri in partea de jos a barii sub numar pe toata latimea, adica vreo 10 cm. Carutasul care a facut „ingineria” pare a fi cel de pe ruta Arad-Brasov, pt ca in oras coletele sant putine si nu are ce sa puna pe ea asa greu. Sant convins ca asa a fost crapata, altfel e f greu sa se rupa in acele locuri si fara sa aiba urme de lovire sau zgarieturi din lovire, fiind si f. bine ambalata cu cartoane de protectie pe exterior. Si uite asa nataraii de la Fan Curier mi-au facut paguba de 500 lei + transport 50 lei pt ca ploua si nu am desfacut-o in strada de fata cu angajatul. Oricum nici nu ma asteptam sa o gasesc crapata, nu mi s-a intamplat pana acum cu nici un curier, dar de acum voi avea mare grija sa-i evit.

    răspunde-i
  • Mirela
    • 18.04.2016

    Fun Curier este cel mai groaznic serviciu de curierat cu care . Nu te anunta niciodata inainte macar cu 30 de minute de livrare, ce sa mai vorbim despre interval orar. Mai mult, incurca comenzile, te anunta senini ca au trimis in alta parte si ca iti livreaza in alta zi, sa stai ca prostul 2 zile acasa sa ii astepti. Eu nu inteleg de ce mai fac companiile contracte cu ei, ca isi strica imaginea.
    Comanda pe care o astept acum este ultima cu ei, nu o sa mai accept sa imi fie livrate de catre ei, chit ca achit separat costul daca vreau musai ceva sau renunt la produs. Ce rost are sa cumperi ceva online daca te costa 2 zile si nervi si stres si poate si produsul deteriorat?

    răspunde-i
  • Ionut
    • 25.03.2016

    Da, frumoase servici sunt in Romania. Lucrez de ceva vreme curierat in Germania pot spune ca diferenta este mare. Dpdv cu livrarea pana intr’o anumită ora respecta, iar daca curietul a intarziat cu 2 minute peste termen este amendat cu 200 € . Iar la DpD clintul primeste notificare cu data si intervalul orar de livrare care este de maxim o ora ( exemplu 24.03.2016 ora 9:20 – 10:20 ) . O zi buna

    răspunde-i
  • Catalin
    • 19.02.2016

    Subscriu integral! NU folositi Fan Courier! Joaca fotbal cu coletele tuturor, probabil ca au chiar o placere deosebita sa vada cat rezista ambalajul!
    Am trimis niste pahare in ambalajul original, cel cu care au venit din Bulgaria in Romania. Am pus eticheta fan courier „fragil” pe colet. Credeti ca a ajuns cu un pahar spart? Nu, au ajuns jumatate si bineinteles in retur de marfa. Iar curierul imi spune „cine credeti ca sta sa citeasca eticheta de fragil ?!” Pentru ei, singurul raspuns este ca „ambalajul e necorespunzator”, asa cum zicea si doctor curier de mai sus. In concluzie, vot NEGATIV pentru fan courier!

    răspunde-i
  • Florin
    • 28.12.2015

    FAN CURIER SI CARGUS sunt cele mai penibile firme care pot exista,eu prefer sa stau la coada la posta putin decat sa primesc coletul cu nesimtitii astia !!!! Dupa ce pe banii tai care platesti obiectul,transportul nici nu vine cu el la usa,trebuie sa ai cauti pe strazi,daca nu raspunzi la secunda cand suna,poate esti la baie sau bucatarie in minutul ala ADIO……nu mai vin,eu am sunat in 2 min.inapoi si mi sa spus ca nu mai revine in ziua aia dupa ce am asteptat ORE dupa ei si….bineinteles ca am trimis coletul inapoi!!! Eu pe banii mei nu permit sa isi bata joc toti nesimtitii de soferi de 2 bani care merg la masa,mai la o cafea cu unul si prostii asteapta acasa cu orele ca parca nu avem altceva de facut. E bine sa se evite aceste firme cat se poate fan si cargus sunt printre cele mai proaste din tara cu oameni aroganti si nesimtiti cat se poate de mult,mai si trimit mesaj ca nesimtitii ca coletul se trimite intre 9 si 17 deci calculati cat trebuie sa steie omul dupa ei iar daca nu raspundesti la tel.la secunda dupa 1 minut e deja tarziu!!!! Maine alte 8 ore de asteptare……Sunt PENIBILI !!!!!

    răspunde-i
  • Loading...