Sambata a fost ziua pinguinului zburator, Inoke botezat si Inochițu apelat. A facut, pupa-i-ar tac’su nasu’ ala mic, 10 ani.
Sunt adeptul ideii ca sportul rezolva multe, asa ca orice vine din zona asta este primit bine si cu aplauze.
Drept urmare, cadoul solicitat era un waveboard (e un fel de skateboard cu doar doua roti, articulat la mijloc), dar vorbind cu prietenii mei ne-am gandit ca un kart cu pedale ar fi si mai misto.
S-au uitat la stocuri si au gasit exact ce ne trebuia la magazinul din Craiova. Pentru ca trebuia sa ajunga sambata, ca surpriza, s-au hotarat sa-l trimita cu curierul. Pana aici totul era bine, urma sau fiu tatal erou, de-abia asteptam sa-i vad mocuta piticei!
Cand au ales curierul… atunci s-a stricat totul. Au ales Fan Courier si, cu toate ca in acel moment nu parea asa, toata surpriza avea sa se duca in cap.
Kartul trebuia livrat sambata, au anuntat ora 10.00. A fost cineva la primire pana la 12:00, dar pentru ca rugasem la curier sa fim anuntati telefonic inainte de livrare, si pentru ca trebuia pregatita o petrecere, am fugit toti la treaba.
Primul telefon a sunat pe la 12:00, ca e Fan Courier in fata si ca are un colet.
Si a inceput dansul.
Pentru ca nu putea nimeni sa ajunga la adresa am solicitat sa fie livrat la alta adresa, in Bucuresti.
Curierul ne-a spus ca nu se putea, programul se termina la ora 14:00.
Am solicitat sa fie ridicat de noi de la sediu.
Curierul ne-a spus ca nu se putea, programul se termina la ora 14:00.
Am sunat pe telefoanele lor de pe site pana mi-a obosit ficatul, mi-a murit bateria de la telefon si mi s-a tocit ecranul taci-scrin. N-a raspuns nimeni. Stai, ca poate nu a fost destul de evident: NU A RASPUNS NIMENI. Si am sunat, evident, in cadrul programului de lucru.
A trebuit sa ne rugam, in continuare, de curier…
Am rugat curierul sa mearga la limita sectorului (a zonei lui), astfel incat sa fie preluat pachetul de Luana, care nu avea timp sa ajunga fix pana la adresa, dar putea sa ajunga in sector. A zis ca pachetul nu intra intr-o masina normala (aplicabil doar daca vorbim de Smart, si i s-a explicat omului ca nu e cazul) si ca, oricum, el termina programul la 14:00 si ca nu-l intereseaza. Asta fiind discutie de la ora 13:30. Si, fara exagerare, la ce trafic e sambata ajungi dintr-o parte in alta a cartierului in 30 de minute pe jos. Cu artrita. Si cu un picior in ghips.
Urmarea? Astazi la ora 12 ma suna un alt baiat de la Fan Courier, ca are un colet. Multumesc frumos, acum pot sa ma spal cu el pe cap, sa ma frec pana iese clabuc.
Cum e Fan Courier in rest nu stiu. Si nici nu ma intereseaza. Poate ca o fi misto, dar in ceea ce ma priveste se numeste dezamagire si dezinteres. Situatia se putea rezolva prin putina bunavointa. Foarte putina.
In schimb, am primit un mesaj misto (spus prin fapte, nu prin vorbe):
Lasa ca n-o sa mori, mai clientule, daca astepti putin, ca doar platesti pe livrarea asta doar 103 lei!
Oriunde, dar nu oricand. Fara placere si fara interes!
De-acum incolo nu mai folosesc Fan Courier. Si daca trebuie sa primesc ceva prin curier voi ruga sa nu-mi trimita prin Fan Courier.
Este modul prin care amendez serviciile proaste. Si incurajez pe oricine sa faca la fel: daca este dezamagit de un prestator de servicii… sa nu mai foloseasca in veci serviciile lui.
Oricum, daca stiam ca se va intampla asa dadeam eu o fuga pana la Craiova, si luam eu surpriza cu mana mea…
Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.