Un magazin din rețeaua Best-Buy din New York.
În zona de jocuri video angajații au văzut cum un adolescent și-a petrecut două ore pe zi, în fiecare zi, timp de două luni, jucându-se pe o consolă.
După două luni în care adolescentul a fost prezent zi-de-zi… angajații iau o hotărâre: strâng bani din buzunarele proprii și-i fac băiatului cadou o consolă ca cea pe care se juca în magazin.
Mai mult, pentru că au înțeles că locuia într-o zonă rău famată, un angajat l-a condus pe băiat acasă, să fie sigur că ajunge cu bine cu cadoul.
https://www.youtube.com/watch?v=hs0RIQEEg0k
Sigur, se pot face fel-de-fel de supoziții, unele dintre ele pe marginea ideii că este un stunt de marketing, că au făcut asta pentru promovare, etc.
Totuși… înclin să cred că a fost fix ce pare a fi. De aici.
Și mi se pare mișto.
Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.