In timp ce scriu randurile astea stau cu telefonul in fata, pus pe speaker, asteptand sa ma preia un operator uman al DPD Curier.
Stau eu asa, in nemiscarea prostului, pentru ca astept sa-mi livreze DPD Curier o saracie de colet, un PIN al unui card bancar.
Am primit notificare de la DPD Curier inca de pe 9 decembrie, cum ca PIN-ul va fi livrat in termen de 24-48 de ore, intre orele 10:00-18:00.
Deja ridic o spranceana. Toata lumea livreaza in Bucuresti de pe o zi pe alta. DPD Curier are nevoie de 24-48 de ore pentru a livra un plic. Misto.
Intervalul orar de livrare este 10:00-18:00. Sper sa nu creada ca stau doua zile acasa, de la 10:00 la 18:00, ca sa-i astept pe ei, zic.
Totusi, stau cuminte luni, 10 decembrie. Cand plec de-acasa o rog pe Andreea sa stea, cand nu poate ea vorbesc cu sor’mea sa stea in locul meu. Castelul e pazit, asteptam DPD Curier sa vina cu livrarea.
Ieri n-a venit. Asta este, o fi plicul greu…
Vine ziua de azi. Ne organizam intalnirile si treburile in functie de curierul vietii, ajungem sa ne punem pe foaie ca sa fim siguri ca nu ratam curierul. Totusi, printr-o neglijenta criminala ajungem sa ne dam seama ca intre 16:15 si 18:00 nu e nimeni acasa. Panica!
Pun mana pe telefon, sa incerc sa aflu pe la ce ora vin oamenii.
Raspunde o domnisoara, ii explic, imi zice ca trebuie sa fie cineva acasa.
– Perfect, dar oricum deja mi-ati dat un interval orar care se intinde 8 ore pe zi, doua zile la rand… au ramas doua ore, credeti ca puteti fi putin mai specifici?
– Stati sa vorbesc cu curierul.
Stau cuminte.
– Curierul nu raspunde. O sa mai incerc la el si revin cu un telefon sa va spun clar.
– Multumesc.
Imi anulez o intalnire, plec mai devreme de la alta si reusesc sa ajung acasa la 17:30. Zic, totusi, sa sun la ei, sa nu care cumva sa…
Asa ca acum astept sa raspunda cineva…
[and waiting…]
Imi raspunde Cristina. Asa se recomanda la ei, Cristina. Nu Popescu, nu Georgescu, doar Cristina. Ca la barul de pe plaja, la Costinesti.
– Buna seara. In sistem imi apare ca s-a incercat livrarea dar ca nu era nimeni acasa.
– ?!… am vorbit cu o colega si…
– Nu stiu ce ati vorbit, daca vreti veniti sa luati PIN-ul de la biroul nostru, sau maine stati acasa intre 10:00-18:00 ca sa-l asteptati pe curier. Sau veniti sa-l luati de la sediul nostru.
– Pai de ce-am mai platit curier, domnisoara, ca sa vin tot eu sa iau plicul?!
Am multumit si-am inchis, ce era sa mai zic…?
Misto. Deci voi sunteti o firma atat de buna incat aveti nevoie de 48 de ore pentru a livra o saracie de plic din Bucuresti in Bucuresti. Pai inseamna ca cei de la Tribul, care livreaza intr-o ora dand la pedale, sunt niste eroi!
Dupa ce ca aveti nevoie de 48 de ore pentru a livra un plic, nu sunteti in stare sa va organizati in asa fel incat sa restrangeti asteptarea clientului la macar 2-3 ore, nu la 8!
Si dupa ce ca nu sunteti in stare nici sa livrati in mai putin de 48 de ore, nici sa restrangeti asteptarea la sub 8 ore pe zi, nu puteti nici sa dati un amarat de telefon sa-l anuntati pe prostul care asteapta coletul cam pe la ce ora ajungeti.
Si-acum variantele sunt sa mai astept inca 8 ore maine sa vina cineva de la ei, ori sa ma duc la sediul lor si sa ridic plicul.
Asa e, aveti dreptate, sunteti misto. Si aici nu e vina nici a curierului (din punctul meu de vedere el si-a facut treaba), nu-i nici vina Cristinei (si cum o mai cheama pe dansa). Este vina unei firme care a crescut avand organizarea unei echipe de fotbal din liga a 4-a. Diferenta dintre fotbalistii echipei din liga a 4-a si DPD Curier stand, totusi, in faptul ca DPD Curier ia bani pentru serviciul asta.
Si-acum hai sa ti-o spun pe-aia finala… asta este a doua oara cand astept PIN-ul asta de la DPD Curier. Da, trebuiau sa-mi livreze acelasi PIN si acum doua saptamani, dar… la fel ca si acum, au venit ca si cresterile de salarii la bugetarii romani… nu i-a simtit nimeni, apoi au trimis notificare ca au venit.
Atunci am spus ca e o scapare, ca asta este, cerem re-emiterea PIN-ului si e pace in lume.
Dar dupa a doua experienta in cascada mi-e clar… DPD Curier, stai cu miloaga dupa el.
O sa va intrebati cum am rezolvat situatia: am solicitat de la banca un alt PIN, livrat cu un alt curier.
Pentru ca DPD Curier are niste servicii jalnice. Dar nu toate… doar astea cu livrarile.
Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.