DPD Curier, cu miloaga dupa el.

In timp ce scriu randurile astea stau cu telefonul in fata, pus pe speaker, asteptand sa ma preia un operator uman al DPD Curier.

Stau eu asa, in nemiscarea prostului, pentru ca astept sa-mi livreze DPD Curier o saracie de colet, un PIN al unui card bancar.

Am primit notificare de la DPD Curier inca de pe 9 decembrie, cum ca PIN-ul va fi livrat in termen de 24-48 de ore, intre orele 10:00-18:00.

Deja ridic o spranceana. Toata lumea livreaza in Bucuresti de pe o zi pe alta. DPD Curier are nevoie de 24-48 de ore pentru a livra un plic. Misto.

Intervalul orar de livrare este 10:00-18:00. Sper sa nu creada ca stau doua zile acasa, de la 10:00 la 18:00, ca sa-i astept pe ei, zic.

Totusi, stau cuminte luni, 10 decembrie. Cand plec de-acasa o rog pe Andreea sa stea, cand nu poate ea vorbesc cu sor’mea sa stea in locul meu. Castelul e pazit, asteptam DPD Curier sa vina cu livrarea.

Ieri n-a venit. Asta este, o fi plicul greu…

Vine ziua de azi. Ne organizam intalnirile si treburile in functie de curierul vietii, ajungem sa ne punem pe foaie ca sa fim siguri ca nu ratam curierul. Totusi, printr-o neglijenta criminala ajungem sa ne dam seama ca intre 16:15 si 18:00 nu e nimeni acasa. Panica!

Pun mana pe telefon, sa incerc sa aflu pe la ce ora vin oamenii.

Raspunde o domnisoara, ii explic, imi zice ca trebuie sa fie cineva acasa.

– Perfect, dar oricum deja mi-ati dat un interval orar care se intinde 8 ore pe zi, doua zile la rand… au ramas doua ore, credeti ca puteti fi putin mai specifici?

– Stati sa vorbesc cu curierul.

Stau cuminte.

– Curierul nu raspunde. O sa mai incerc la el si revin cu un telefon sa va spun clar.

– Multumesc.

Imi anulez o intalnire, plec mai devreme de la alta si reusesc sa ajung acasa la 17:30. Zic, totusi, sa sun la ei, sa nu care cumva sa…

Asa ca acum astept sa raspunda cineva…

[and waiting…]

Imi raspunde Cristina. Asa se recomanda la ei, Cristina. Nu Popescu, nu Georgescu, doar Cristina. Ca la barul de pe plaja, la Costinesti.

– Buna seara. In sistem imi apare ca s-a incercat livrarea dar ca nu era nimeni acasa.

– ?!… am vorbit cu o colega si…

– Nu stiu ce ati vorbit, daca vreti veniti sa luati PIN-ul de la biroul nostru, sau maine stati acasa intre 10:00-18:00 ca sa-l asteptati pe curier. Sau veniti sa-l luati de la sediul nostru.

– Pai de ce-am mai platit curier, domnisoara, ca sa vin tot eu sa iau plicul?!

Am multumit si-am inchis, ce era sa mai zic…?

Misto. Deci voi sunteti o firma atat de buna incat aveti nevoie de 48 de ore pentru a livra o saracie de plic din Bucuresti in Bucuresti. Pai inseamna ca cei de la Tribul, care livreaza intr-o ora dand la pedale, sunt niste eroi!

Dupa ce ca aveti nevoie de 48 de ore pentru a livra un plic, nu sunteti in stare sa va organizati in asa fel incat sa restrangeti asteptarea clientului la macar 2-3 ore, nu la 8!

Si dupa ce ca nu sunteti in stare nici sa livrati in mai putin de 48 de ore, nici sa restrangeti asteptarea la sub 8 ore pe zi, nu puteti nici sa dati un amarat de telefon sa-l anuntati pe prostul care asteapta coletul cam pe la ce ora ajungeti.

Si-acum variantele sunt sa mai astept inca 8 ore maine sa vina cineva de la ei, ori sa ma duc la sediul lor si sa ridic plicul.

Asa e, aveti dreptate, sunteti misto. Si aici nu e vina nici a curierului (din punctul meu de vedere el si-a facut treaba), nu-i nici vina Cristinei (si cum o mai cheama pe dansa). Este vina unei firme care a crescut avand organizarea unei echipe de fotbal din liga a 4-a. Diferenta dintre fotbalistii echipei din liga a 4-a si DPD Curier stand, totusi, in faptul ca DPD Curier ia bani pentru serviciul asta.

Si-acum hai sa ti-o spun pe-aia finala… asta este a doua oara cand astept PIN-ul asta de la DPD Curier. Da, trebuiau sa-mi livreze acelasi PIN si acum doua saptamani, dar… la fel ca si acum, au venit ca si cresterile de salarii la bugetarii romani… nu i-a simtit nimeni, apoi au trimis notificare ca au venit.

Atunci am spus ca e o scapare, ca asta este, cerem re-emiterea PIN-ului si e pace in lume.

Dar dupa a doua experienta in cascada mi-e clar… DPD Curier, stai cu miloaga dupa el.

O sa va intrebati cum am rezolvat situatia: am solicitat de la banca un alt PIN, livrat cu un alt curier.

Pentru ca DPD Curier are niste servicii jalnice. Dar nu toate… doar astea cu livrarile.

Pe aceeași temă

Comentarii

Lasă un comentariu la acest articol...
  • Catalin Zălog
    publicitate

    Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.

  • Misikero
    • 10.01.2024

    Azi, 10.01.2024 “firma” de curierat dpd, e tot de “rahat”, căcat!!!
    Curierii sunt angajați, după cât sunt de leneși, mincinoși și mai ales nesimțiți!!!

    răspunde-i
  • Miki
    • 29.06.2021

    buna dragilor,
    Cabral are dreptate, cum sa astept un colet atata timp, nici pensionarii nu au timp sa stea acasa 2 zile pt un colet.
    Eu am patit ceva mai nasol , am avut expedietie din US , am urmarit coletul din US pana in RO si ghici : din US a ajuns in vama Mogosoaia si gata, a ramas in RO 2 saptamani. A disparut coletul. Titularul (expeditorul) a reclamat ca nu s-a facut livrarea, DPD a dat banii inapoi si apoi a retrimis coeltul cu o firma mai ok care a livrat coletul in 5 zile din US – la usa in RO (Buc) .
    Dar surpriza, DPD a sunat dupa 3 saptamani sa spuna ca are coletul si il livreaza in data de la adresa de pe colet. Pai cum asa? Uite asa, avem coletul si vi-l livram rapid, dar totusi coletul asta nu a fost expediat inapoi in US? Nu, a ramas la noi , banii au fost platiti clientului in cont in US si noi va dam cadou al doilea colet… Super control ce sa zic. .. fara cuvinte .

    răspunde-i
  • Alexandra
    • 16.03.2021

    Sunt groaznic, eu ma gandesc sa le fac reclamatie la OPC

    răspunde-i
  • Emilia Stoica
    • 10.12.2020

    DPD Romania, o firma de tot rahatul. Am ajuns sa dau mailul de reclamatii catre director general sa mi se livreze un colet ajuns la ei in depozit si receptionat conorm tracking parcel. De pe 2 decembrie pana pe 1o decembrie mi-au zis ca au probleme la depozit ca nu au cu ce sa scaneze coletul sa il poata expedia apoi o doamna, asa zis manager mi-a raspuns dupa 3 zile si la email si m-a anuntat ca defapt ei nu au nici un colet in depozit si ca nu a ajuns!!!!!
    Expediatie internationala! Va dati seama ca inainte de sarbatori au vrut oamenii sa isi faca cadouri singuri si s-au autoservit din coletele primite in depozit . Mai ales la o expedietie internationala s-au gandit ca sigur e ceva de valoare!
    Si ca sa fie treaba corecta doamna manger mi-a solicitat sa ii spun ce continea coletul si sa ii dau factura!!! Pentru ce? Aceste detalii sunt confidentiale Doamna manager Nicoleta Munteanu!!!
    Sau vreti sa evaluati paguba sa luati masurile necesare in cazul in care actionam pe cale legala?

    răspunde-i
  • emil lubinczky
    • 22.10.2020

    dpd pitesti cel mai prost curierat de ce va bagati si nu reusiti sa livrati coletele lasati pe care pot si voii stati acasa

    răspunde-i
  • gabor
    • 26.09.2019

    nu stiu cred ca se livreaaza cu bicicleta!!!!! sa fereasca dumnezeu nu mai faceti fratilor cimenzi pe situri care au contract cu DPD ca investi banii aiurea

    răspunde-i
  • gabor
    • 26.09.2019

    Doamne dpd cei mai tari curieri stau 2 saptamini dupa un pachet din bucuresti-sighetu marmatiei

    răspunde-i
  • alin
    • 12.08.2019

    Am lucrat o perioadă scurtă la DPD. Sunt niște nesimțiți si și cu proprii angajații….să nu mai vorbesc de clienții.
    Nu au grijă de pachete, le aruncă ca pe minge de baschet.
    Am muncit aproape 3 săptămânii până mi-au făcut contractul. Intr-un cuvânt sunt: GROAZNICI/!!! Fugiți din de DPD ca de ciumă.

    răspunde-i
  • Paunescu Iuliana
    • 17.04.2019

    RUSINE .Mint cu nerusinare.Eu lucrez la Posta Romana si am comunicat adresa Oficiului Postal ptr.livrarea coletului ptr.ca mai toata ziua sunt la serviciu .Am primit SMS ca intre orele:09.00-17.00 imi va fi livrata expeditia .Dupa ce am atentionat toti colegii am asteptat ca o caraghioasa sa mi se aduca trimiterea.Dupa ora 17.30(cand am constatat ca nu m-a cautat nimeni)am sunat la nr.de telefon mentionat in SMS(de mai multe ori).Nu a raspuns nimeni.Evident.Am transmis SMS.Eroare,nu se transmite SMS-ul .Imediat insa primesc un SMS prin care sunt invitata la nu stiu ce locatie,sediul firmei banuiesc,ptr.a-mi ridica pachetul deoarece la ora 17.30 ,,am fost cautata acasa si nu am fost gasita”.Mint cu nerusinare.,,Acasa” este o institutie deschisa toata ziua,nu am fost contactata telefonic, nu am fost cautata in mod real.
    Lucrurile nu se vor rezolva insa doar plangandu-ne unii altora .ANCOM reglementeaza atat prestarea serviciilor dar si drepturile si obligatiile ce le revin firmelor prestatoare de astfel de servicii asa incat ANCOM trebuie sa afle si sa ia masuri,zic. Deci voi depune sesizare si la ANCOM si la DPD-Reclamatii si la Protectia Consumatorului deoarece taxele de distribuire sunt suportate de catre mine ca si client cu conditia sa-mi fie livrata expeditia la adresa indicata nu sa fiu chemata in nu stiu ce localitate la nu stiu ce sediu obscur. Asa trebuie procedat

    răspunde-i
  • dragomir dorel
    • 12.02.2019

    dpd pitesti o rusine am primit un colet din bulgaria in data de 5 02 2019 in data de 6 au comunicat la firma expeditoare ca nu este corecta adresa dupa aceea au comunicat ca nu este bun numarul de telefon dupa ce in data de 11 2 2019 am luat legatura dinn nou cu firma expeditoare si mi a dat numarul coletului am sunat la cei de la dpd pitesti si au comfirmat ca acest colet este acolo spunandu mi ca in data de 12 il vor trimite bine inteles ca nu l au trimis si este tot in depozit oare acesti oameni nu au un resposabil cu livrarea rusine mare rusine dpd.

    răspunde-i
  • Loading...