De pe blogul asta se preia la greu. Ca unii oameni sunt lipsiti de bun-simt si nu citeaza sursa sau link-ul, ori ca se apuca sa copieze intregul continut al articolului… nu ma mai apuc sa vorbesc acum.
Stiti ca s-a tot discutat pe marginea subiectului aluia cu „media este de vina, nu publicul, pentru continutul livrat catre public”.
Plecam de la premisa ca media este facuta, inafara de alte motive (care depind de profilul canalulul media respectiv) sa faca audienta, deci bani. Premisa este decenta, da?
Avem doua articole. Unul se refera la „Afla ce vedeta le-a stricat casnicia Andreei si lui Cabral„, unul spune „Cabral a cumparat un microbuz de 7.000 de euro pentru copii si batranii defavorizati„.
Ghiciti cate page-views-uri au fost la fiecare articol?
Articolul cu scandalul a avut peste 36.000 de vizualizari, articolul cu microbuzul a avut 1.400 de vizualizari.
Deci… ce cauta lumea? Stiri pozitive, ganduri, gesturi sau cuvinte frumoase?
[Nota 1: nu cadea in capcana eu sunt asa si toti sunt ca mine, nu se aplica. Ar trebui sa te gandesti, in primul rand, ca esti aici, pe blogul asta unde nu sunt nici tate in fundul gol si nici scandaluri. Nu te gandi ca daca tu astepti si-ti doresti altceva… toti au aceleasi asteptari ca si tine. Am dat mai sus niste cifre. Palbabile, verificabile, evidente. Cifre care vorbesc despre alegerile personale.]
[Nota 2: ar fi o prostie sa tragem tembela concluzie ca cei care cauta stiri despre scandaluri ar gresi. Fiecare isi are propriile alegeri personale, nu are nimeni dreptul sa le judece.]
Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.