Cred în puterea titlului. Înainte de orice… el vinde.
Inițial este irelevant cât de bun este articolul. Este irelevant cât timp de documentare a necesitat materialul. Sunt irelevante riscurile asumate la scrierea și publicarea articolului.
Pentru că atunci când dă click pe titlul unui articol, individul nu se gândește la câtă muncă intră în redactare, cât timp se pierde în documentare sau câți oameni lucrează la material.
Pe cititor îl interesează informația în sine.
Ne enervează titlurile astea…
A tras-o de PAR. Violență DE NEIERTAT în familia lui TUDORICĂ!
Informația DESPRE ROMANIA care i-a făcut pe AMERICANI sa PLANGA în hohote!
Cum românii din Iași CÂȘTIGĂ 1000 de lei PE ZI. LEGAL!!!
Am stat și-am calculat de ce funcționează titlurile astea folosind o schemă matematică complicată.
M-am sfătuit cu profesioniști în domeniu, am dezbătut pe tema asta până târziu în noapte.
Știți de ce e plin netul ăsta al nostru de titluri INCENDIARE și INCREDIBILE?
Pentru că dăm click pe ele în spume!
Cât timp va funcționa metoda asta, redacțiile le vor folosi.
Punct.
Cât timp nu ne putem abține să dăm click la genul ăsta de titlu… ei vor specula reacția noastră.
E normal. E logic.
Mă uitam pe niște audiențe de-ale site-urilor de la noi. Zeci de mii de oameni dau click zilnic unor chestii INCENDIARE, GROAZNICE și pe care NU-ȚI VINE SĂ LE CREZI!!!
Păi dacă facem așa trafic din astea… de ce să ne batem capul să scriem chestii pe bune? Chestii documentate, serioase, apăsate?
Ce poate fi făcut din punctul nostru de vedere, al consumatorilor?
La mine e simplu: dacă-s pe Fb atunci unfollow/unfriend cui dă share la așa ceva. Pe Twitter unfollow. Pe mail trimis rapid în junk.
Și te încurajez să faci la fel atunci când dai de conținut care nu are legătură cu tine. Poate mâine mă ia capul și-o dau și eu în INCENDIAR, GROAZNIC și NEMAIVĂZUT. Te încurajez să-l scoți din listele tale pe cel care-mi dă SHARE.
Și gata. Altfel degeaba ne văităm.
E la fel ca la TV… ne dăm cu fundul de pământ că sunt fel de fel de emisiuni pe care le categorisim degrabă ca fiind nasoale. Dar ne uităm la ele, vorbim despre ele. Păi și-atunci chiar te-aștepți ca cineva să le scoată din grilă?!
Nici gând… vor rula fin în continuare. 😉
Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.