Dacia/Renault Sandero, reclama chix?

Am vazut acum la Blogatu’ clipul de promovare pentru Sandero (Reno sau Dacia, ca numai ei stiu cum le vor promova!).

M-am uitat, la inceput admirand ideea creativului, deasupra fiecarei masini din trafic e un gonflabil care simbolizeaza dorinta celui / celor din masina.

Unu’ viseaza sa fie pe buda, altul la fotbal, o fata isi doreste intens o baie, alti doi isi doresc sa fie in pat, doi copii se saluta dorindu-si sa fie pe un balansoar in parc… deci dragut.

Si ajungem la Sandero. Ce-si doreste asta? Sa conduca! Adica al lui gonflabil arata ca sta la volan. Avand in vedere ca celelalte gonflabile erau doar vise, inseamna ca si asta viseaza sa conduca o masina misto, nu… Adica orice numai SANDERO nu! Uite filmul, am dreptate?

Pe aceeași temă

Comentarii

Lasă un comentariu la acest articol...
  • Catalin Zălog
    publicitate

    Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.

  • Comentariul final lamureste situatia: “Don’t just think of getting there”.
    Punctul comun al tuturor personajelor este conducerea masinii, insa fiecare se gandeste la destinatie. Copii vor sa ajunga in parc, o doamna se grabeste la coafor, un domn vrea sa ajunga la pescuit…
    Ce ii diferentiaza? Singurul care nu se gandeste doar la destinatie, ci gaseste o placere in a conduce este conducatorul daciei sandero.
    “Don’t just think of getting there”
    Enjoy the driving! 🙂

    răspunde-i
  • Robintel
    • 25.04.2008

    :)) Ai văzut noua Dacia Sombrero? :))

    răspunde-i
  • Mili
    • 25.04.2008

    Sunt multe exemple d-astea prin publicitatea romaneasca: Domestos ucide toti microbii cunoscuti (cu aia pe care nu-i cunosc ce se intampla?). Serios acum, reclama aia la bere cu un cerb care canta e instigare la betii crunte (baiatul ala care sta cu cerbul halucineaza de la alcool).Si mai sunt exemple dar nu-mi pica mie fisa in momentul asta.

    răspunde-i
  • blogatu
    • 25.04.2008

    Ei, Dacia are pretentii… Oricum, arata mai bine ca Logan 🙂

    răspunde-i
  • o blonda cazuta...pe ganduri
    • 25.04.2008

    sincer, pe mine nu m-a convins. poate ideea intr-o faza embrionara a avut ceva de capul ei, dar forma e prea decolorata parca… cert e ca nici nu mai stiu cum se numeste masina 😉

    răspunde-i
  • geretus
    • 25.04.2008

    mie nu-m place… mi se pare trasa de par…Ca si cum s-au terminat ideile si acu… pritocim ceva la repezeala sa luam banii la fraieri (benef. reclamei)…
    Nu e prea clar mesaju deci se poate intelege si ce zici tu… adica toti viseaza la diverse chestii, numa pe asta al nostru il streseaza masina.. si vrea una mai buna :))

    răspunde-i
  • Carina
    • 25.04.2008

    Maisha, reclamele cu lucrurile nespuse sunt la Vodafone 🙂

    Nu e chiar atat de rea reclama cum ma asteptam din prezentarea ta. Cred ca nu e deloc usor sa faci reclame la masini. Exista deja prea multe clisee…

    răspunde-i
  • Jamilla
    • 25.04.2008

    Ma enerveaza gonflabilele!

    răspunde-i
  • Maisha
    • 25.04.2008

    Nu mi se pare atat de creativ. Seamana putin cu conceptul unei reclame la Orange, cea cu lucrurile nespuse, doar ca nu le aduna cineva. Totusi dragut ca au pus gonflabilele alea si nu au facut ceva direct prelucrat.
    M0n0 s-ar putea sa aibe dreptate si acele plutitoare sa fie viitorul apropiat iar oamenii sa fie nerabdatori sa faca acel lucru.
    Oricum, cine stie cel putin un om (sincer) care lucreaza la Renault Romania stie de ce sa nu isi ia Renault facut la noi.

    răspunde-i
  • danni
    • 25.04.2008

    e totusi reclama la renault sandero. in romania si europa, masina va fi promovata ca dacia sandero si va avea cel mai probabil parte de alta campanie. cum de altfel s-a procedat in toate cazurile precedente

    răspunde-i
  • Loading...