Daca ai putea, ce-ai schimba cu 20.000 U.S.D.?

Am fost ales sa fiu unul dintre cei 3 membri ai juriului unui concurs. Am acceptat mai ales datorita faptului ca premiul concursului consta in reusita unei schimbari in bine, nu intr-o agoniseala personala de moment a castigatorului.

Ideea mi-a suras pentru ca eu cred ca schimbarea sta in noi. Da, si in primarul care ar trebui sa faca una sau alta, si in politicianul care ar trebui sa miste niste lucruri care sa schimbe situatia in bine, si a controlorului RATB (ca tot vorbeam de controlori RATB abuzivi acum doua zile), schimbarea sta in toti.

Stiu ca e mai usor sa spui „Schimbati-va voi, faceti-va treaba si-atunci o sa mi-o fac si eu.” dar asta nu este decat o delasare reciproca, nu e o cale de a reusi ceva.

De-aia au unii succes, ca nu stau pe fundul lor si se apuca sa faca ceva.

Asta cred ca ne-ar salva si pe noi, schimbarea carea pleaca de la cel mic si merge catre cel mare.

Concursul despre care zic vrea sa finanteze un proiect intru schimbare si asta trebuie sa alegem noi, proiectul care cu cei 20.000 dolari americani premiu poate schimba ceva in bine. Ca e vorba de gradina interioara a blocului, de cutiile postale, de trotuarul strazii pe care stai sau de geamurile liceului… nu exista limitari in lumea ideilor!

Nici nu trebuie vreun mare proiect, nu ai nevoie de specialisti (arhitecti, ingineri), trebuie doar sa ai o idee buna si s-o prezinti bine. Si daca proiectul tau va fi ales… ei bine, vei avea finantarea care sa sustina posibilii specialisti necesari.

Pepsi organizeaza concursul asta, Pepsi Refresh – Da un refresh vietii tale urbane!, si noi il jurizam (noi fiind eu, Cristina Bazavan si Mihai Dobrovolski).

Va schimba cu ceva la nivel national concursul acesta? Si da si nu.

De ce „nu”? Pentru ca nu poti – cu o finantare oricat de mare – sa schimbi o tara. O poti schimba la fata pentru 20 de minute, dar lucrurile isi vor reveni la „normal” imediat.

De ce „da”? Pentru ca prin participare oamenii se vor fi gandit, chiar si daca pentru doar 20 de minute, la schimbarea pe care ei ar putea-o aduce. Si asta inseamna enorm. Sau poate sunt eu prea optimist… nu stiu acum. Vom vedea.

In caz ca vrei sa participi aplicatia de Facebook este de gasit aici.

p.s. Nu e gresit pus in categoria „concursuri” postul acesta. Nu e promovare ci scriu cu multumirea ca cineva incearca, totusi, sa schimbe ceva in bine. Si cu multumirea ca sunt si eu pe-acolo, sa pun umarul.

p.s. 2 Sunt convins ca Pepsi ar fi reusit sa stranga mai multe like-uri, ar fi avut mai multe accesari si ar fi starnit un ecou mult mai mare daca in loc de proiectul asta ar fi zis „Da un like paginii Pepsi si poti castiga 40 de iPad-uri„. Si totusi… a ales sa ajute schimbarea in bine.

Pe aceeași temă

Comentariile sunt ascunse momentan

Dar tu poți adăuga oricând comentariul tău pentru concurs.

Lasă un comentariu la acest articol...