Ieri m-am dus pana la baietii de la Norauto sa cumpar un claxon nou. N-aveau (adica nu au niciun fel de claxon – ciudat – asa ca trebuie sa ajung la targ).
Dar din vorba-n vorba am ajuns sa vorbim despre diferenta dintre un service cum trebuie si Nea’ Gicu din colt, care repara masinile pe trotuar, despre diferentele de calitate si de cost.
Concluzionam veseli (deh, n-aveam nimic de reparat) ca e mai bine la service, dar acum depinde si de service… ca-s unii care-ti iau ciorapii, in timp ce altii iti iau pantofii si ciorapii… cu tot cu glezne!
Ajung acasa si gasesc un mail de la niste antreprenori romani care au pus la cale un proiect.
Ca proiectul e dragut dar ca le-au ajuns banii doar sa-l faca si ca nu mai au buget de promovare.
Oare nu ma intereseaza sa ma uit si sa-l promovez, de-mi place?
Ma gandesc cu obida ca nu m-ar contacta si pe mine un print arab, sa-mi spuna ca tocmai si-a cumparat un iaht enorm si ca nu are cine sa i-l probeze prin niste insule exotice pentru cateva luni…
… nu m-ar contacta si pe mine o agentie de voiaj care sa-mi spuna ca are 27 de vile in jurul lumii si ca nu are cine sa stea in ele…
… doar sa-mi dea de munca ma contacteaza lumea! 😀
Mormaind rasfatat, ma uit. Si-mi pare rau de cum deschid. Citeste restul pe CeRecomand.ro…
Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.