Incep cu partea a doua… cu treaba spectaculos de buna facuta de altii: campania despre care o sa va povestesc mai jos (cea in care poti castiga un citi-break la Berlin) este initiata de Organizatia Germana pentru Turism si are ca partener airberlin.
Germania. Motorul Europei, tara ce este o destinatie culturala prin definitie, in care turismul cultural are cea mai mare proportie. Germania isi face promovare pe blogurile din Romania. Am trecut pe sub poarta Brandenburg cu inima stransa, ne-am plimbat prin Berlin indesand cat mai multe amintiri in creier si pe camera foto, n-am crezut vreo secunda ca ar fi nevoie de promovare pentru orasul si tara aia.
Si totusi… uite cum pun pe roate campanii pentru toata Europa, inclusiv pentru noi.
Pentru mine asta inseamna o lectie despre performanta, despre autodepasire, despre interes si chef de munca. Daca eram mai radical spuneam ca asta inseamna o palma peste ochii celor lenesi… dar oamenii nu vor sa dea palme nimanui, vor doar sa-si promoveze tara.
Cum poti sa castigi citi-break-ul la Berlin, pentru doua persoane, cu transportul si cazarea asigurate?
Participi la concursul organizat de Organizatia Germana pentru Turism (site aici) si airberlin intrand pe pagina concursului si raspunzand la 5 intrebari (daca nu stii deja raspunsurile tot la ei pe site le afli, nu-i panica!).
Atat. Nu trebuie sa cumperi nimic, nu ai de facut nimic altceva… raspunzi la intrebari si ai intrat in concurs.
Apoi astepti extragerea si… 3 zile la Berlin (doua nopti, zic), cu transport si cazare asigurate. Bafta!
Apropos, stiati ca in decembrie 2012 s-au aniversat 250 de ani de la prima carte a fratilor Grimm, iar in 2014 se aniverseaza 25 de ani de la caderea Zidului Berlinului?
Si ca sa revenim la prima parte a postului… cum se poate ca noi nu suntem in stare sa ne promovam tara, locurile, atractiile, aproape niciodata? Trantim un spot cu o frunza care costa cateva milioane dar nu reusim sa punem la punct campanii de informare si de promovare adevarate… de ce?
Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.