Cum sa castigi o vacanta de 3 zile la Berlin (si despre cum stiu altii sa faca treaba spectaculos de buna).

Incep cu partea a doua… cu treaba spectaculos de buna facuta de altii: campania despre care o sa va povestesc mai jos (cea in care poti castiga un citi-break la Berlin) este initiata de Organizatia Germana pentru Turism si are ca partener airberlin.

Germania. Motorul Europei, tara ce este o destinatie culturala prin definitie, in care turismul cultural are cea mai mare proportie. Germania isi face promovare pe blogurile din Romania. Am trecut pe sub poarta Brandenburg cu inima stransa, ne-am plimbat prin Berlin indesand cat mai multe amintiri in creier si pe camera foto, n-am crezut vreo secunda ca ar fi nevoie de promovare pentru orasul si tara aia.

Si totusi… uite cum pun pe roate campanii pentru toata Europa, inclusiv pentru noi.

Pentru mine asta inseamna o lectie despre performanta, despre autodepasire, despre interes si chef de munca. Daca eram mai radical spuneam ca asta inseamna o palma peste ochii celor lenesi… dar oamenii nu vor sa dea palme nimanui, vor doar sa-si promoveze tara.

Cum poti sa castigi citi-break-ul la Berlin, pentru doua persoane, cu transportul si cazarea asigurate?

Brandenburg GateParticipi la concursul organizat de Organizatia Germana pentru Turism (site aici) si airberlin intrand pe pagina concursului si raspunzand la 5 intrebari (daca nu stii deja raspunsurile tot la ei pe site le afli, nu-i panica!).

Atat. Nu trebuie sa cumperi nimic, nu ai de facut nimic altceva… raspunzi la intrebari si ai intrat in concurs.

Apoi astepti extragerea si… 3 zile la Berlin (doua nopti, zic), cu transport si cazare asigurate. Bafta!

Apropos, stiati ca in decembrie 2012 s-au aniversat 250 de ani de la prima carte a fratilor Grimm, iar in 2014 se aniverseaza 25 de ani de la caderea Zidului Berlinului?

Si ca sa revenim la prima parte a postului… cum se poate ca noi nu suntem in stare sa ne promovam tara, locurile, atractiile, aproape niciodata? Trantim un spot cu o frunza care costa cateva milioane dar nu reusim sa punem la punct campanii de informare si de promovare adevarate… de ce?

Pe aceeași temă

Comentarii

Lasă un comentariu la acest articol...
  • Catalin Zălog
    publicitate

    Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.

  • Lorena
    • 30.12.2013

    Cand aflam castigatorul? 😀
    Abia astept!

    răspunde-i
  • Robert Dumitrache
    • 16.12.2013

    Eu deja locuiesc in Berlin :)) Merita vizitat.

    răspunde-i
  • Dragos
    • 11.12.2013

    Pentru ca ai nostri se gandesc prima oara cum sa fure ceva, apoi, cu banii ramasi, sa mai faca ceva pentru prieteni…

    răspunde-i
  • Bogdan N
    • 10.12.2013

    Foarte tare concursul. Pe langa sansa ca poti castiga …e si un concurs educativ. Inteligent gandit

    răspunde-i
  • Andreea
    • 10.12.2013

    Eu am impresia ca este nevoie de o strategie de lunga durata; chestie la care nu suntem buni; nu exista prea multa consecventa in neamul nostru. 2. Sta iarasi in caracterul neamului nostru sa consideram gardul vecinului mai frumos si mai captivant; Abia cu noile generatii, care au parca mai multa creativitate si orgoliu, se va reusi cat de cat o promovare. Asta simt ca se intampla…

    răspunde-i
  • Maria
    • 10.12.2013

    Pentru ca la noi inca mai se mai practica: „Lasa, ba, ca merge si-asa”. Cei care ar trebui sa se ocupe de asta nu fac nimic altceva decat sa spele niste bani (poti sa citesti ori cu ghilimele, ori fara), trantesc niste reclame de sta mata in coada si nici macar ei nu cred in ele, dar stiu sa dea o caruta de bani pe niste nimicuri.

    Indiferent ce-o sa fie, inca mai au niste prosti care sa plateasca taxe si pe balamaua de la usa din care ei o sa traiasca mult si bine, ca asa-i la noi.

    Nu ii intereseaza. In loc sa mai lase un pic din preturi, dar sa vina mai multi oameni si sa mai ofere si o ciocolata in plus, ei tin la preturi in speranta ca omul tot vrea sa vina in vacanta, vrea, nu vrea, tot da banii ca n-are unde sa stea… Dar toti isi doresca sa stea, eventual sa „munceasca” 2-3 ore pe zi si banii sa curga valuri la ei. Ce bine ar fi, nu?

    răspunde-i
  • Copila blonda
    • 09.12.2013

    Cabral, românul s-a născut poet, nu gazdă. Nici negustor. Nu ştie să vândă ce are şi nici să-şi primească turiştii. Şi mai e mult până departe.

    răspunde-i
  • Ana
    • 09.12.2013

    pentru ca ne place sa taiem frunza la caini.

    răspunde-i
  • anonimus
    • 09.12.2013

    nu reusim deoarece pe sefii statului ii intereseaza de fundul lor nu de al tarii. de fapt cei din conducere nu sunt in stare sa promoveze tara nu noi.

    răspunde-i
  • Din pacate … Romania este promovata pe net in afara … pentru „placerea” si femeile frumoase … fiind in domeniul internet marketing stiu ca doar un site isi dorea promovare puternica in alte tari legat de traseele de Enduro din Romania / Transilvania … in rest campaniile noastre sunt toate slabe … inclusiv publicitate si alte parghii prin care poti sa iti promovezi tara … e trist… au impresia ca prea multa osteneala de asta nu aduce banu mancati-as …. iar restul pietii considera ca nu se merita o astfel de atitudine nu au nevoie cand isi pierd identitatea intr-un site de booking … ca acolo intra lumea …

    răspunde-i
  • Loading...