Cu stangu-n dreptu’*.

*nu e o lectie de marketing, m-am ocupat de vanzari si sales-training, e doar o ridicare de spranceana. NU am pus datele la vedere pentru ca n-am nimic cu voi, doar cu ideea de spam (si prost facut).

In primul rand nu mai trimiteti oferte fara personalizare. Stiu, costa mai mult, atat timp cat si resurse, dar merita. Pentru ca pe om il enerveaza sa afle ca l-ai bagat la gramada cu alti 2.874 de “privilegiati”.

In al doilea rand, nu mai folositi texte din dictionar. Ca vorbiti o limba romana elevata e bine, dar folositi limba, caci pentru asta a fost inventata si rafinata, pentru a comunica ceva, nu doar pentru a va fandosi cu ea.

Nu-mi mai fataiti prin fata ideea ca ai facut un studiu asupra site-ului firmei mele de scutere si atv-uri, daca te intreb ceva o sa-mi spui ca fix la chestia aia nu te-ai uitat.

Imi spuneti ca analiza v-a spus ca firma mea prezinta potential… wow! Asta da noutate… dar dup-aia veniti si-mi spuneti (tot cu mare pompa) ca am nevoie sa va dau bani ca sa scap de saracie. Nu ma mai bombani cu asta, da-mi o chestie clara si poate imi vei agata bugetul, asa doar ma mangai parinteste pe crestet (si am 30 de ani, nu-mi mai vine sa ma bucur de din-astea).

La final imi dati un link unde ar trebui sa gasesc ratecard-urile. Si ce gasesc? Asta:

Daca apasati pe “citeste mai departe” o sa vedeti si mailul original.

 

Buna ziua,

Ma numesc XXX, Director Marketing la YYY

YYY isi indreapta atentia spre domeniul online cu scopul de a ajuta intreprinzatorii in obtinerea de succese reale in mediul de afaceri romanesc.

Cu aceasta ocazie, in urma unui studiu am gasit site-ul dumneavostra.

In urma analizei am constatat ca acesta prezinta potential in vederea atragerii persoanelor interesate de serviciile dumneavostra si pe aceasta cale va propunem o Campanie de Publicitate personalizata.

O oferta actuala (ratecard) (link-ul cu pricina).

Va stau la dispozitie daca aveti intrebari si astept cu deosebit interes un raspuns din partea dumneavostra. 

Raspunsul este: nu, merci.

 

Pe aceeași temă

Comentarii

Lasă un comentariu la acest articol...
  • Catalin Zălog
    publicitate

    Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.

  • Eu ignor oricum toate ofertele de acest gen, pentru ca stiu ca nu o sa am nimic de castigat de la o firma care imi arunca un mail mai prost decat o felicitare… Si acest lucru nu se intampla numai la noi… In afara e plin de asa ceva…
    @Larry Specialistii lui Peste sunt scoliti si specializati tot in facultatile specializate de la noi, de altfel nu ma mira, multi din acesti “specialisti” venind din epoca mircului, unde asa ceva era un obicei, probabil ca le-a intrat in vene… 🙂

    răspunde-i
  • cabral
    • 15.07.2008

    @ andrei – he he veche povestea si la fel de actuala. Ai dreptate dar cine angajeaza… e ocupat cu altele.

    @ Larry – societate specializata in specialisti specializati care ofera servicii specializate…prin insusi specialitate lor.

    răspunde-i
  • Larry
    • 14.07.2008

    Romania este plina de specialisti! O sa devenim o societate specializata in specialisti care iti ofera servicii specializate!

    răspunde-i
  • alexandra
    • 14.07.2008

    prea tare faza andrei cu pixurile… ;))

    răspunde-i
  • Andrei
    • 14.07.2008

    Acestor “directori” de marketing , ar trebui sa li se dea un test simplu inainte de angajare:

    Se dau 2 pixuri. Un Montblanc de 1000euro , altul un Bic de 50 de bani.
    Convinge-ma sa cumpar Bic-ul.
    Cred ca e un minim de abilitati pe care cineva care lucreaza in marketing ar trebui sa le aibe.
    Poate gresesc…correct me.

    răspunde-i
  • Loading...