Ca aproape tot omul viu, de Black Friday am deschis calculatorul și-am aruncat un ochi pe oferte.
Am găsit niște chestii simpatice în zona de auto, mi-am comandat de la un magazin online ulei și aditiv de ulei de motor pentru mașină, plus încă ceva mici chestii.
Și-am așteptat.
O zi, două, trei. O săptămână.
S-a dus Andreea la ei la magazin să întrebe ce-i cu pachetul.
– Stați, au venit aproape toate piesele, lipsește una singură. Când ajunge vă sunăm să veniți să ridicați pachetul.
Ok. Am reluat așteptarea. Încă o zi. Și încă una. Și tot așa. Liniște.
A reușit să ajungă Simona, soacra mea, să-i întrebe.
– Da, stați liniștiți, încă așteptăm piesa aia.
Să mai așteptăm. Încă o zi. Și încă una. Și încă una…
– Stai, măi, ne-au zis oamenii că n-a venit chestia aia, mai așteptăm, nu-i stres.
Și, într-un târziu a venit.
Un SMS.
– Pentră că nu ai ridicat coletul în timp util comanda ta a fost anulată.
Aha. Ok. Mersi frumos. Reseta-vi-s-ar softul!
Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.