Black-Friday

Comanda mea de Black Friday

Ca aproape tot omul viu, de Black Friday am deschis calculatorul și-am aruncat un ochi pe oferte.

Am găsit niște chestii simpatice în zona de auto, mi-am comandat de la un magazin online ulei și aditiv de ulei de motor pentru mașină, plus încă ceva mici chestii.

Și-am așteptat.

O zi, două, trei. O săptămână.

S-a dus Andreea la ei la magazin să întrebe ce-i cu pachetul.

– Stați, au venit aproape toate piesele, lipsește una singură. Când ajunge vă sunăm să veniți să ridicați pachetul.

Ok. Am reluat așteptarea. Încă o zi. Și încă una. Și tot așa. Liniște.

A reușit să ajungă Simona, soacra mea, să-i întrebe.

– Da, stați liniștiți, încă așteptăm piesa aia.

Să mai așteptăm. Încă o zi. Și încă una. Și încă una…

– Stai, măi, ne-au zis oamenii că n-a venit chestia aia, mai așteptăm, nu-i stres.

Și, într-un târziu a venit.

Un SMS.

– Pentră că nu ai ridicat coletul în timp util comanda ta a fost anulată.

Aha. Ok. Mersi frumos. Reseta-vi-s-ar softul!

Pe aceeași temă

Comentarii

Lasă un comentariu la acest articol...
  • Catalin Zălog
    publicitate

    Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.

  • Andu
    • 14.12.2016

    Am patit-o si eu cu unul dintre cele mai mari magazine de IT&C din Romania, rimeaza cu artex. Am cumparat un sterilizator pt. biberoane pt. bebe. A durat nici mai mult nici mai putin decat 3 saptamani sa-mi ajunga produsul. N-am mai patit nicioadata asa ceva insa parerea mea e ca la cate alternative sunt mai ales cand vine vorba de magazinele online, nu are rost sa te atasezi doar de un singur magazin. Au gresit, asta e, cumparam din alta parte.

    răspunde-i
  • Mariana
    • 12.12.2016

    Hmm…da Black Friday. Cabral, nu vreau sa fiu rea, dar patanie povestita de tine aici m-a facut sa rad.:))) Cred ca pentru tine nu a fost la fel de amuzant, dar macar stii ca ai facut pe cineva sa rada azi.

    răspunde-i
  • steliana
    • 12.12.2016

    Eu am pățit-o cu Vodafone de 5 ori. După ce sunam la ei, eram informată că mi-au fost anulate comenzile datorită unor erori. Si eram invitată să plasez o nouă comandă. Într-un final, am renuntat eu, nervii mei au totuși o limită.

    răspunde-i
  • Ioana
    • 12.12.2016

    Lasa ca eu am patit cu posta asa: a venit coletul si desi nu trecusera zilele lucratoare in care se tine coletul la posta, a fost trimis inapoi. Tanti de acolo a zis ca se pun si sambelete si duminicile…pai cum tata sa se puna, daca e inchis???? Zilele de 30, 1 si 2 nu s-au pus dar weekendul da…si acum astept sa ajunga pachetul inapoi si sa il reexpedieze prin curier, evident adaugandu-se la pret si cei 11 lei de la posta..desi nu a fost vina mea ca sunt ei cretini dar na…nu ma simteam impacata altfel.

    răspunde-i
  • andrei
    • 12.12.2016

    Eu inca mai astept un birou comandat de black-friday… dar cred ca o fac degeaba

    răspunde-i
  • andreeaw
    • 11.12.2016

    de acord. să faci rău e ușor. dar, din păcate, ai noștri trebuie să învețe să se comporte cu clienții. Am comandat online pentru la serviciu 8 cauciucuri. Am primit mesaj de confirmare comanda, ca va fi livrata in data de (cam doua zile) si apoi pauza. si ma pun pe sunat. si intr-un final primesc sms de livrare comanda. Stupoare: aveamd e platit aprox 163 lei, in loc de aprox 1.300 lei. Si dau telefoane. Si mi se spune: „păi nu știți că politica noastră pentru această perioadă oct – feb este de a livra câte un produs pe rând”. zic nu știu, că nu ați afișat această politică în momentul în care dădeam comanda. Și râdeam de una singură cum o să livreze deștepții 8 cauciucuri în 8 zile. Nu s-a întâmplat, pentru că curierul nu e cretin. A venit cu toate 8 (i-am zis măcar 4 și 4) și mă întreba bietul curier: „am 3 cauciucuri pentru un client. să nu mă duc că mi le dă în cap, nu?” Nu pot spune decât ROMÂNIA mea iubită. Numai noi suntem depășiți de situație, numai nouă ne pleacă oamenii în cele mai critice momente (vezi CARGUS și mai nou, am auzit ceva și de FAN COURIER). Alții (vezi amazon) livrează inclusiv sâmbăta seara.

    răspunde-i
  • Adrian
    • 10.12.2016

    De ce nu spui si despre ce magazin este vorba, macar sa stim sa nu cumparam de la ei… chiar daca le scade cu 1-2% cifra de afaceri, macar asta merita, nu?

    • Marian Begulescu
      • 10.12.2016

      emag?
      eu fix asa am patit

    • Cabral Ibacka
      • 10.12.2016

      Pentru că am făcut de-a lungul timpului mai multe cumpărături la ei și a fost OK.
      E o excepție și nu cred că dacă le dai cu tifla îi ajută pe ei sau piața, per ansamblu.

    răspunde-i
  • Silviu
    • 10.12.2016

    Tare !!!

    răspunde-i
  • Loading...