Imi placea Magazinul Cocor atunci cand eram copil. Era un univers inghesuit intre sutele de mici magazine cu marfa indoielnica, la doi pasi de Magazinul Unirea de unde-ti puteai lua turcisme scumpe. Pentru mine, oricat de LED-uit e el acum, tot Cocorul ala comunist va ramane, nu Cocor Store, zic. Dar eu sunt mai ciudatel, asa ca sunt irelevant.
Insa pentru marea masa a posibililor viitor cumparatori, marketing-ul agresiv si PR-ul intensiv care i se fac magazinului Cocor demonstreaza ca resuscitarea vrea sa fie miraculoasa, si de pe patul de spital ar trebui sa trimita bolnavul direct pe circuitul de triatlon mondial. Suna bine, nu?
De sunat nu stiu cum suna, dar stiu ca multimea de spoturi de pe radio, si ca cele cateva clipuri video nu ma conving deloc (ca daca spuneam ca sunt naspa…). Textele-s scrise probabil de responsabilul cu propaganda PCR din ani “73-“84 si desi pentru personajele/vedetele implicate eu am mult respect… nu e bine, nu e bine.
Nu-mi dau seama unde vor sa ajunga cu spoturile astea, pe mine ma bufneste rasul de fiecare data cand le aud. Cel putin ala (spotul, zic) cu esarfa… imi umple de bucurie inima, nu altceva!
Deci… pana la urma care-i faza?! Facand analiza pe text, asa ca-n clasa a IX-a: ce vrea sa zica autorul? Sau… ce trebuie sa retinem noi?! Ca magazinul e in picioare din “73?! Asta e marele atu?!
Sau ca au oglinzi magice… poate. Ca de LED-uri stim deja, nu-s de vanzare…
Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.