Am primit un mesaj. Nu trebuie salvată lumea, nu se găsește cura la vreo boală, umanul are o problemă: i s-a pus pata pe o piesă dintr-o reclamă și nu reușește să o identifice.
Acum, înainte să dai [play] la reclamă să ne fie de înțeles că asta nu e nicio campanie. Dacă faci urticarii la inghinal când vezi branduri nu te uita și gata.
Mesajul:
Omule, inteleg eu ca esti prins in altele mai importante, mult mai importante, numai ca cine stie, poate ajungi si la mesajul asta al meu.
Speranta moare ultima. 🙂
Caut si eu numele melodiei din reclama asta.
Google nu stie, nimeni nu stie, tu esti citit de o caruta de oameni, poate unu` din ei a auzit-o in alta parte, poate tu ai auzit-o in alta parte.
Multumesc anticipat. 🙂
Și problema:
Later edit: piesa era Feli – Va urma 😉
Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.