Ceafa de porc e alfa si omega!

Lidl Social Grill photoAm pus titlul asta ca sa nu cumva sa ne trezim cu vegetarieni prin zona, ca ne strica tot feng-shui-ul cu nutretele lor.

Povestea de mai jos mi se pare foarte funea: stai cu ochii-n monitor.

Pe monitor apare un gratar.

In momentul cand pe gratarul de pe monitor apare o bucata de carne zemoasa, care incepe sa sfaraie asa cum trebuie, tot ce ai tu de facut este sa dai un click, sa taguiesti pe cineva pe bucata respectiva si el va primi intr-o ora respectiva fripturice acasa sau la birou.

Nu e gluma, e pe bune, e o campanie foarte simpatica de la Lidl, se numeste Social Grill.

Ideea este ca intr-unul dintre magazinele din Bucuresti exista un gratar, cu bucatarii aferenti. Cu ochii pe gratar este un webcam, care-i legat la aplicatia Social Grill de pe Facebook.

Cu ochii pe aplicatie stau oamenii, ca sa vada cand bucatarii pun carnea la sfarait. Ei bine, in momentul in care friptura este pusa la facut, fiecare portie poate fi tag-uita prin intermediul aplicatiei, si cand este gata grãtãritã ea va fi expediata catre cel care a fost tag-uit prin aplicatie.

Desigur, ajunge calda la destinatar, pentru ca o mica armata de masini sta pregatita sa faca livrarea grill-ului social.

Desigur, exista o harta unde se pot face livrarile, dar chiar daca nu esti in harta respectiva, daca ai apucat sa tag-uiesti pe cineva, el va primi un voucher in valoare de 10 lei pe baza caruia se pot achizitiona produse din gama grill.

Cam asta e povestea, mi se pare reusita (pana acum aplicatia a fost folosita de peste 50.000 de persoane), dar va fi disponibila doar pana pe 28 iulie, asa ca… baga turbo! Apropos, se poate face bucuria doar intre orele 12:00 si 18:00.

Pagina Lidl aici. Aplicatia Social Grill aici.

Ce sa mai zic…? Pofta buna! 😉

 

Pe aceeași temă

Comentarii

Lasă un comentariu la acest articol...
  • Catalin Zălog
    publicitate

    Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.

  • Cabral, te rog frumos sa pui un patratel rosu sau ceva asemanator, o avertizare, ceva 🙂 .
    Nu se poate sa pui asa postare, mai sunt si pofticiosi pe aici si e tarziu, nu pot sa dau drumul la gratar acum.
    Dupa cum am mai spus in alt comentariu, cei de la Lidl se pricep sa se faca populari.
    Magazine, prezenta online, evenimente, catalogul cu produse, toate le ridica cota de piata.

    răspunde-i
  • […] vazut inca de cand s-au urnit, ba chiar am lucrat impreuna pe activarea de acum cateva saptamani (Social Grill), stiu cat au muncit sa ajunga […]

    răspunde-i
  • Imi lasa gura apa cand vad friptura aia!

    răspunde-i
  • Poligraf
    • 24.07.2013

    O adevarata reclama la fripturici. Romanul chiar iubeste gripturica la gratar si sa mai auda si cum sfaraie… , imi lasa gura apa.

    răspunde-i
  • Cristi
    • 24.07.2013

    Mi-ai dat dauna totala cu ceafa aia de porc!

    răspunde-i
  • Andrei
    • 23.07.2013

    Doar primii 4 din zi primesc mancarea. Restul primesc vouchere de 10 lei.
    Regulament, punctul 4.4.1.1.

    Astfel mi se pare putin amuzanta partea „o mica armata de masini” 🙂
    In rest, ca idee, mi se pare super.

    răspunde-i
  • sandra
    • 23.07.2013

    Asta e activitatea cea mai placuta a romanilor!

    răspunde-i
  • Loading...