În America au oamenii din auto un “studiu de piață” care se referă în exclusivitate la satisfacția clientului.
O treabă care este 100 subiectivă, dar în care am cel puțin tot atâta încredere precum am și în niște jurnaliști auto experimentați și corecți.
De ce?
Pentru că în folosirea zilnică a unei mașini te izbești de niște chestii pe care un jurnalist nu are timp să le dibuiască.
Așa că trec peste tendința aia tip “e bună pentru că am ales eu mașina asta, și eu sunt bun” și mă uit la argumentele folosite în a lăuda mașina.
Mai mult, pare că treaba asta cu satisfacția clientului funcționează, Și încă bine.
Sigur, nu mă omor neapărat după alegerile publicului american, dar sunt tare curios să aflu ce părere ai de mașina pe care o ai sau o conduci.
Deci… de ce e bună mașina ta. Ce face bine? Și ce face mai puțin bine?
(scrie aici pe blog, nu pe Facebook, că n-am cum să centralizez acolo)
Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.