Cine era Cabral Ibacka? Un negru din Berceni. Ma rog, mulatru, dar asta e o discutie tehnica… 🙂
Ce a devenit in timp? A devenit un brand (nu ma laud ca tuta, citeste mai departe si nu mai da ochii aia frumosi peste cap :p).
Pentru emisiuni TV brandul iti garanteaza zambete si conversatii spumoase, iti garanteaza veselie si buna dispozitie.
Pentru evenimente brandul Cabral iti garanteaza ca totul va merge bine, ca informatiile pe care le vrei livrate audientei vor fi livrate eficient 100%, elegant si cu zambetul pe buze, intr-o atmosfera prietenoasa si propice bunei dispozitii.
Pentru show-uri brandul garanteaza ca vei avea un public cocotat sus pe tavan, topaind cu gura pan’ la urechi si impins catre party pana dimineata.
Ce inseamna cabral.ro? In timp a devenit un brand, la inceput era un domeniu chior.
cabral.ro a devenit un brand din momentul in care oamenii au inceput sa simta ca au garantia ca aici primesc ceva misto. Ca e ceva de ras, ca-i ceva de gandit, ca-i ceva de simtit… ai garantia ca nu vei ramane indiferent.
Si, bre, in postul asta nu ma laud, ca nu ma ajuta cu nimic in cazul asta, in postul asta eu vreau sa vorbim despre garantia asta a brandului, oricare brand ar fi el.
Pentru ca brandul, din punctul meu de vedere, inseamna o garantie. Iar pentru garantia asta muncesti de-ti sar ochii din cap.
Ca sa fii luat in seama, ca sa fii platit la un anumit nivel, ca sa ai relaxarea sa ceri bani frumosi pentru ce faci… trebuie sa fii un brand. Pentru ca in spatele brandului respectiv vor fi toate actiunile, toate treburile facute corect, toate sacrificiile facute in numele calitatii.
Si toate lucrurile care vor sta in spatele brandului tau vor garanta ca si de-atunci incolo tu vei mentine calitatea la nivelul respectiv.
Asta trebuie sa faci si tu. Oricine ai fi tu, orice ai face tu, in orice domeniu ai activa tu.
Eu am in jurul meu numai branduri. Si stiu ca acum tu te gandesti la brandurile cu care te intalnesti in fiecare zi. Eu nu ma gandesc numai la ele, pentru ca pentru mine brand este si Pepsi dar si Marian Instalatorul.
Ce brand este Marian Instalatorul? Cel mai bun vrajitor de-al instalatiilor din care am intalnit eu vreodata! Si in spatele acestui brand stau lucrarile pe care le-a executat la colegul Ivanov, la prietenul Victor dar si toate lucrarile, mai mici sau mai mari, pe care le-a facut pentru noi. Si asa el si-a construit un brand. Un brand care garanteaza ca lucrarea va fi terminata repede, bine si la un pret decent – nu mic, dar decent.
Brand este pe cale sa devina si Mierea Sabadus. L-am cunoscut pe Sabadus anul trecut, m-a dus la el la magazin in Satu Mare si mi-a vorbit 2 ore despre mierea lui. Dupa ce a vorbit el si m-a cucerit cu pasiunea si respectul lui pentru miere, m-am apucat sa-i explic eu ce ar trebui sa faca cu magazinul pe care il are si cu mierea foarte buna pe care o vinde. I-am vorbit 2 ore despre ce brand ar putea sa creeze de-am crezut c-o sa-i inceapa saracului om sa-i sangereze urechile.
Si a facut, cu toate ca incepusem sa cred ca nu se va misca. Si de acum ceva timp brandul Miere Sabadus creste, si va avea in spate toti clientii multumiti de mierea, de energizatele naturale si de celelalte nebunii pe care le face.
Branduri? E plin de branduri in jurul nostru, doar ca nu le percepem ca atare decat pe cele care au S.R.L. sau S.A. in coada numelui lor.
Tu esti un brand. La servici, la scoala, in cercul tau de prieteni, tu esti un brand.
Toate faptele tale din trecut sunt in spatele acestui brand.
Daca in cariera ta ti-ai facut treaba, daca ai facut bine tot ce-aveai de facut, daca toti oamenii cu care ai lucrat te apreciaza pozitiv… atunci brandul tau este unul puternic, unul misto. Si de-acum incolo vei incepe sa culegi roadele brandului personal pe care l-ai construit.
Daca nu e asa… inseamna ca ar trebui sa incepi sa-ti repari brandul, sa-l ridici, sa-l faci apreciat.
Si asta inseamna munca. Inseamna interes. Inseamna preocupare.
Dar cand vei reusi sa-ti faci brandul personal sa fie unul premium… iti promit ca atunci tot efortul tau va fi rasplatit.
Atunci nu va trebui sa promiti ceva, pentru brandul va promite in numele tau din start. Nu va trebui sa convingi pe cineva ca esti bun, pentru ca brandul tau il va fi convins deja. Nu va trebui sa impui cuiva sa te respecte, pentru ca brandul tau isi va impune singur respectul celorlalti.
Ce-ai facut bine pentru brandul tau saptamana trecuta? Ce ai de gand sa faci saptamana asta pentru el?
Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.