Cat dureaza 10 secunde la Vodafone?

Pentru confirmarea unei plati apasati tasta 2.

{apas 2}

Pentru a intra in legatura telefonica cu un operator Vodafone tastati 1.

Aveti de asteptat 10 secunde.

{apas 1}

Va multumim pentru intelegere. Va rugam asteptati pentru a va pastra prioritatea in preluarea apelului.

{am auzit asta cu pastrarea prioritatii, si in romana si in engleza de vreo 374 de ori. Eu astept. Telefonul imi zice ca astept de vreo 18 minute, mama ei de prioritate! N-am de gand sa inchid, chiar sunt curios cat dureaza 10 secunde pentru Vodafone. Va tin la curent.}

Cat de multumit esti de serviciile oferite de operatorul tau de telefonie mobila?

Ce folosesti?

  • Vodafone (39%, 1.120 Votes)
  • Orange (36%, 1.046 Votes)
  • Cosmote (22%, 621 Votes)
  • altceva (2%, 50 Votes)
  • Zapp (1%, 35 Votes)

Total Voters: 2.413

Loading ... Loading ...

L.E. – S-au facut 21 de minute. And rising…

L.E. 2 – S-au implinit 30 de minute. And rising…

L.E. 3 – 40 de minute. And rising… Si nu, nu ma las, nu stiu cat m-o tine bateria dar cat ma tine raman pe linie, nici nu raspund la alte telefoane, astept cuminte ca un client ce sunt, sa aflu raspunsul…

L.E. 4 – 50 de minute! Si inca astept…

L.E. 5 – 1h si 10 minute

Raspuns: 10 secunde la Vodafone dureaza 71 de minute.

Multumesc Vodafone, multumesc mamei mele, multumesc fanilor!

Pe aceeași temă

Comentarii

Lasă un comentariu la acest articol...
  • Catalin Zălog
    publicitate

    Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.

  • Gabriela
    • 08.06.2009

    Bun….pe viitor foloseste *222 si pt confirmarea platii (lasa *224).
    Si ca un fost insider iti recomand #2222 si scapi de robot.

    răspunde-i
  • Gogu Fenta
    • 07.06.2009

    Eu lucrez la alt operator de telefonie decat Vodafone, din fericire nu la relatii cu clientii ca imi taiam venele de mult. Oricum o mica completare, pe langa ca astepti de iti creste barba si operatorii sunt, de obicei, niste petarde, cel putin astia de la Cosmote. Am contact zilnic cu ei, si cea mai mare parte sunt prosti rau. Nu va doresc a avea de a face cu serviciul de relatii cu clientii, nici la Vodafone nici la Cosmote(Orange nu am avut, deci nu stiu ce e pe acolo).

    răspunde-i
  • Marin Vasile
    • 03.06.2009

    Eu folosesc Orange Prepay. In mare sunt multumit. Ma enerveaza ca trimit multe mesaje in care ma informeaza in legatura cu campaniile lor, cu optiunile lor, etc. Adica fac spam. In rest, imi place Orange!

    răspunde-i
  • CLeO
    • 03.06.2009

    daca aveai abonament pe firma de sute de euro iti raspundeau imediat … sau mai bine, ai un angajat special numai pt tine care iti rezolva cam ce vrei tu in timp record 🙂

    răspunde-i
  • Mirela
    • 03.06.2009

    fii fericit,se mai intampla sa iti si inchida la un moment dat si atunci trebuie sa reiei procedeul 😉

    răspunde-i
  • sorin
    • 03.06.2009

    Din pacate cam atat dureaza in vremurile bune. Cred c-ai nimerit in perioada “pauza de masa”:)

    răspunde-i
  • mussic.info
    • 02.06.2009

    de necrezut .
    sub deviza “Alatura-te celei mai tari retele de telefonie” .

    răspunde-i
  • Colonelu
    • 02.06.2009

    fratioru meu negru, la mine recordul a fost de fix 2 ore cand (SURPRIZA!) nu a raspuns nimeni ci mi-a taiat centrala apelul (orice apel nu poate dura mai mult de 2 ore, este oprit automat de centrala ca masura de siguranta pentru cazurile in care apelezi din greseala).

    răspunde-i
  • bieka
    • 02.06.2009

    si eu am patit asa de cateva ori pana am inchis si am sunat inca odata, si au raspuns imediat…

    răspunde-i
  • maddy
    • 02.06.2009

    bine ca ai asteptat atata.
    eu sunt pe orange, cartela. nu am avut niciodata treaba cu serviciul clienti. sunt nemultumita ca primesc zilnic mesaje promotionale de la orange care nu ma intereseaza pentru ca nu vreau sa primesc 500 de minute pentru 5 euro! nu vreau nimik, doar ceea ce am platit, sa ma lase in pace 🙂

    răspunde-i
  • Loading...