Căpitănia Portului Tomis are grijă de inimile proprietarilor de bărci

Am un prieten care are barcă.

Nu te gândi că are vreun iaht, cu toate că sunt sigur că el se simte mai puternic decât Abramovic când țopăie pe valuri cu barca lui.

Deci omul are o barcă.

Vara duce barca asta despre care vorbim la mare, o leagă bine în Portul Tomis și se plimbă cu ea atunci când timpul îi permite să ajungă la mare.

Acum câteva zile a primit un mesaj scurt de la Căpitănia Portului Tomis.

– Bună ziua, vă rugăm să treceți pe la Căpitănie și prin port, barca dumneavoastră a luat puțină apă.

Puțină apă? Al nostru nu și-a făcut griji, puțină apă n-a făcut niciodată mult rău unei bărci. Că de-aia-i barcă, să mai ia și apă.

Apoi a ajuns la barcă:

barca scufundata 2 barca scufundata 1

Trebuie să recunoaștem… dacă primea mesaj cu E nenoroceală, ți s-a scufundat barca, gogule, submarin s-a făcut! nu era mai bine, chiar dacă era mai corect.

Nici nu se ridica barca de la fund… și mai făcea și al nostru infarct…

Pe aceeași temă

Comentarii

Lasă un comentariu la acest articol...
  • Catalin Zălog
    publicitate

    Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.

  • […] spui ca e totul OK, însă apoi să se întâmple vreo’ nenoroceală (cuvânt împrumutat de la Cabral), pentru că s-a mai întâmplat și la case mai mari („The unrealistically optimistic […]

    răspunde-i
  • SRG
    • 08.08.2015

    Prietenul asta al tau ar trebui sa stie ca barca cand se ancoreaza se si acopera cu prelata. E o chestie simpla si mult mai ieftina decat pompa de satina

    răspunde-i
  • Rares Badrea
    • 02.08.2015

    Bună ziua,

    Îmi permit sa adaug un mic comentariu din perspectiva unui prestator de servicii în domeniu. Bărcile care se ” parchează” pe apa trebuie sa fie dotate cu o pompa de santina automata legata direct la baterie și o sursa de încărcare permanenta a bateriei (panou solar sau Shore charter) barca din imagine nu are asa ceva altfel nu s-ar fi scufundat. Proprietarul nu a fost informat corect despre masurile ce trebuiesc luate. Și ca sa dezmințit și un mit: “putina apa în barca e normal” E normal doar la standarde rusești, în condiții normale de funcționare orice strop de apa care intra în barca reprezinta o problema care trebuie corectata urgent.
    O zi bună

    Rares Badrea

    P.S. Pentru sfaturi gratuite despre întreținerea ambarcațiunilor vizitați blogul http://www.serviceyourboat.com

    răspunde-i
  • Liviu
    • 26.07.2015

    Pe acelasi principiu, sa dea Dumnezeu sa castig si eu PUŢIN la loto! Magnat ma fac!

    :))))))))))))

    P.S: puţină apa, m-as fi gandit la o cana, maxim doua… :)))))

    răspunde-i
  • Sam
    • 22.07.2015

    A facut interior – exterior? Ii dau si polish? Vai de Aspacardinul lui cu extrasistole cu tot :))

    răspunde-i
  • stef
    • 21.07.2015

    Cel putin este pe locul unde “parcat” :))

    răspunde-i
  • DAN
    • 20.07.2015

    Barca se recupereaza relativ usor, mai rau este cu motorul deoarece trebuie demontat, spalat, gresat si apoi montat dar daca nu a stat prea mult in apa se rezolva. Cat despre capitanie, nu cred ca au vreo obligatie, barca era acostata la un ponton privat si firma care ofera serviciile trebuia sa il anunte. Capitania inregistreaza incidentul si probabil face o mica ancheta. Cred ca barca avea ,,gaura de apa” , adica o gaura sub linia de plutire, altfel nu se explica scufundarea barcii, mai ales ca nici nu a fost vreo furtuna in ultimele zile.

    răspunde-i
  • Vali
    • 20.07.2015

    si totusi…
    cum de s-a scufundat asa, stationata/legata fiind??? vreun defect tehnic (vreo fisura/gaura bine pusa) de care nu stia?
    tare curios…
    totusi cred ca se poate recupera pana la urma 🙂

    răspunde-i
  • Attilla
    • 20.07.2015

    ….cu “masina”….la spalatorie :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    răspunde-i
  • Cosmin
    • 20.07.2015

    Aspacapitanirdin. 🙂

    răspunde-i
  • Loading...