Eu consider si cred cu tarie ca publicitatea inseamna cinism. Cinism la cel mai inalt nivel, e domeniul care exploateaza cele mai intime dorinte, cele mai ascunse frici, cele mai fine sperante… publicitatea facuta cum trebuie ne desface bucati si ne foloseste fiecare dram de traire in cel mai interesat mod cu putinta.
Dar hai sa nu ne suparam, sau cel putin eu n-o fac. Admir agentiile care vin cu inovatii, care vin cu chestii noi, care ne mai surprind chiar si in 2013 cu chestii fresh, chestii misto!
Si mai tare ma bucura cand vad ca-s agentii de publicitate de la noi care fac asta, pentru ca avem in piata asta creativi tari si foarte tari.
[da, mai avem si campanii tip Farmacia Inimioarei Plapande, Catenuțaaaaa, dar… na, ce vrei?!]
De data asta, insa, supriza vine de-afara. O sa pun mai jos un video mizerabil de simplu. Un spot de o simplitate execrabila. Un nimic.
Dar nimicul este atat de bine facut, simplitatea este atat de bine exploatata incat… ma iau nervii ca nu m-a dus capul sa scriu eu un asa scenariu!
Puteti uita si dumneavoastra… continuam discutia dupa.
Am avut dreptate? E tare…
Drept urmare ma recunosc atins (dar nu infrant), promit sa mai incerc o data de pe alt device (ca de pe desktop Windows 8 nu m-a convins deloc).
Cum ti se pare spotul?
Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.