Au lansat nenorocirea asta.
Ceea ce, desigur, nu mă face să mă arunc către magazin, că sunt ditamai ursul și nu e fix ce-mi recomandă nefasta medicul.
Dar… băi băiatule, ce frumusețe!
192 de kile. Și 212 cai. 212! Palalila complet!!
Mi-aduc aminte când am ieșit cu HP4 Competition… și-mi rămâneau gândurile în urmă la accelerații. Și dânsul avea, parcă, 207 kg și 193 de cai.
Ăsta are 212. Pe 192 de kile. Doamne apără și păzește!
Băi… și ce detalii!
Sigur, ai putea spune că este un S1000RR… cu pachet M. Dar nu e doar un pachet. E toată prăjitura…
Și câte carboane!
Și ce elemente de aerodinamică!
Lonjeroanele… ăăăă… eleroanele astea sunt pentru a micșora din aerodinamică tendința de a-și pune fustele-n cap, că dacă face Țop! pe-o roată se pierde din eficiența la accelerație.
Eu… rămân pe trolee. Cumva mi-am obișnuit trupul să se deplaseze cu 1600cc.
Dar n-are cum să nu-ți bată inima mai repede când vezi așa ceva…
Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.