S-a facut in vinerea neagra (care tinde sa devina vinerea trista) o comanda la eMag. eMag a dat mail ca sa avem rabdare pana marti, azi (miercuri) omul a pus mana pe telefon si i-a sunat. A vorbit la telefon cu o domnisoara care i-a transmis cele de mai jos… [sursa foto]
Referitor la comanda facuta de black friday, exista doua variante:
– varianta in care produsul este pe stoc la furnizor. Atunci totul este ok.
– varianta in care produsul nu este pe stoc la furnizor.Si atunci emag va spune “Nu avem produsul pe stoc si exista doua optiuni: ori se anuleaza comanda ori este oferit un alt produs in schimb (nu s-a precizat daca la acelasi discount sau nu)”.
Eu inca n-am sunat sa vad unde-i monitorul de care ziceam, inca am rabdare… si sunt optimist, pana acum am lucrat bine cu eMag-ul.
Cum suna treaba asta?
Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.